Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

sëlch Adj. (16 Belege) Lexer BMZ  

KLD:Kzl 16: 2,10 er gejunget wirt./ in viure er sich verbrinnen lât;/ ze selker nôt in sîn natûre twinget./ der sunnen kraft, der viuhte
MF:Reinm 64: 3, 3 man den tôt,/ daz ich von dem ülven werde enbunden!/ selker vlüeche waer mir zallen zîten nôt./ solde ein wîp vor
SM:Gl 1:13,21 mîn süezzez leben/ umbe al der welte wünschen geben./ in selken sachen/ müeste ich lachen/ elliu mînen lieben jâr,/ und wurde
SM:Gl 2: 6, 3 nôt/ bedenke, daz ich niht den tôt/ genem dur alse selche tât./ mir selben wil ich einen rât/ geben (hæt ichz
SM:Had 12: 3, 1 wunne ist gezâlt./ //Swa mannes herze minnen $s gert an selker stat,/ dâr er hât $s heinlîche wol manig stunt,/ Der
SM:Had 48: 5, 1 muot treit,/ secht, des werben/ muoz verderben/ gar in arebeit./ //Selken kumber/ trage ich tumber/ nû vil mange zît,/ Des mîn
SM:KvL 19: 2, 5 manig dirne singet,/ diu nah bluomen in den anger gert./ Selcher fröide enterbe ich mich:/ ich hân mich gar ûz der
SM:Ro 2: 3, 6 dir./ Von der nôt ein güetlich lachen/ mag mich lœsen: selker sachen/ wer mich, so ist behuot/ wol mîn ungesunde gir./
SM:Ro 4: 2, 2 der dirne dîn,/ sunder schulde mîn!/ //Minne, bring ir jugent/ selken rât,/ daz si noch tuo hugent/ mîn gemüete krank./ Ez
SM:Tu 1: 2, 7 iemer wîb ir êr engentzet/ dur valscher minne girde/ an selke stat, da wirt ûz kunter glentzet./ //Wertlicher wîbe triuwe/ gît
SM:Tu 6: 9, 4 wîb,/ dur dînen lîb/ muoz ich tragen sende nôt:/ In selche wât/ gebrisen hât/ mich dîn zartez mündel rôt!/
SM:UvB 1: 2, 6 mit dienste so lange./ Mir ist niht ein kindes spil/ selkez herzen bôzen:/ in leide mir swebt/ mîn gemüete von dem
SM:UvS 5: 1, 6 $s enkan mich $s niht getrœsten wan ir eine./ ‘lât selchen spot, $s dêswâr ich $s ahte ûf iuwer claffen harte
SM:UvS 5: 2, 6 iuch niht ringer./ ‘ich sage iuch ez baz, $s dur selche nôt verlüre ich niht den cleinen vinger.’/ //Ir sult selchen
SM:UvS 5: 3, 1 selche nôt verlüre ich niht den cleinen vinger.’/ //Ir sult selchen spot verbern!/ jô hât mir der ernst gar den schimpf
SM:UvS 24: 4, 5 stillen./ doch verstên ich nû alrêst rehte mich./ Ich bin selcher ruote vrî:/ des lobe ich got, daz ez so stê,/
Seite drucken