Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

schiltknëht stM. (7 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 13, 24 das roß sah komen gelauffen, da sprach sie zu dem schiltknecht der mit yn komen was, das er das roß fienge.
Lanc 13, 25 mit yn komen was, das er das roß fienge. Der schiltknecht fing das roß und lieff bald off die höhe und
Lanc 138, 30 Artus hant.’ Der ritter reyt hinweg fúr, und des knappen schiltknecht ritten mit im. Der knapp und myn herre Ywan gingen
Lanc 210, 36 und reit er und syn meyster hinweg und sin vier schiltknecht. Da er wol sehs myl geritten hett, da sprach er
Lanc 218, 32 jungfrauw volget im nach. Er gebart frolich wiedder; sin zwen schiltknecht die mit im zu dem thurney waren gewesen die waren
StatDtOrd 109,36 eime anderen gebreche. 39. Von deme ambehte des meisteres der schiltknehte, waz er muge tûn. /Der schiltknehte meister mac von deme
StatDtOrd 109,37 ambehte des meisteres der schiltknehte, waz er muge tûn. /Der schiltknehte meister mac von deme carvane $t geben eime brûdere einen
Seite drucken