Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

schatzunge stF. (4 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 259, 7 das ir von mir wollent nemen.’ ‘Wißent ir was uwer scheczung sol syn? Ich wil uch dry sach heischen, das ir
Lanc 435, 14 macht. ‘Ich wil aber nit’, sprach er, ‘das diß myn scheczung sy, ob ich mit ir fare; wann fúre ich off
Minneb 2588 myme gut niht kan streben./ Ich wil aber dir zu schatzunge geben/ By myme gesworn eyde/ Hertz und lip die beyde,/
Minneb 2594 widerspenig./ Ob aber din gnade bevilt,/ Daz du niht der schatzung wilt,/ So biz ach mir behende/ [143#’v] Und gib auch
Seite drucken