Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

samelen swV. (8 Belege) Lexer BMZ  

Lanc 63, 28 sin brieff gesant hett umb hilff und wolt groß here samelen, und als er sin lút gesamelt hett, so wolt er
Lanc 63, 28 und wolt groß here samelen, und als er sin lút gesamelt hett, so wolt er komen und die kint mit gewalt
Lanc 76, 24 dem konig entflohen waren und von im komen waren, da samelten sie ir volck wiedder zuhauff und machten zwo patellen. Eyne
Lanc 97, 21 er sich stercklichen gerechen mocht. Er hett alles sin here gesamelt und bereit sich also das er in den vier wochen
Lanc 152, 36 konig, die wiedder yn waren und yn urlageten, hetten sich gesamelt eins morgens frú und kamen den konig Artus suchen da
Lanc 214, 4 den schlußeln, und die lut von der stat hetten sich gesamelt und kamen zu im gegangen. Da er off den kirchoff
Lanc 312, 7 myn herre Ywan: ‘So helff mir got, dwil uns got gesamelt hat, wir gescheiden uns nymer mit mym rat, wir haben
Lanc 392, 1 hett. Ist das war, so wil er alle syn frúnt sameln und wil uch beschuren, wann ers gut recht hatt, wann
Seite drucken