Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

Samaria (7 Belege)  

AvaLJ 66, 1 ich iu sage daz ist war, $s ein burch hiez Samaria,/ dar chom er muoder gegangen, $s er saz uber einen
Mügeln 102,1 buße lerte/ die werlt, und vier capitel hat./ Wie das Samaria / dem land verwüsten were na, / her Micheas wissagte
PrOberalt 156, 24 uns daz unser herre fur ze Jerusalem und gie durch Samariam und durch Galileam. Jerusalem diu waz ein haubtstat des liutes,
PrOberalt 156, 26 tempel, ein m#;eunster, daz waz mare #;euber alle diz werlt. Samaria diu waz haubtstat $t der zehen geslæcht under den juden;
PrOberalt 156, 33 gewonheit waz, do fur er enmitten durch Galileam und durch Samariam, daz er auch den læuten die da waren daz gotes
Spec 124, 6 uil grozze lant Aſyam. Iacobuſ, ſîn br#;voder, gewan die maren Samariam, Thomaſ die uremeden Indiam, Bartholomeuſ die uzzeren Indiam unde Ciliciam,
VAlex 691 alsô tet er Zabulon,/ die rîchen burch Naason./ er zestôrte Samariam./ alsô tet er Syriam./ diz was dâ Naaman inne was,/
Seite drucken