Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

numen Interj. (29 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

EvAug 13,20 vz ivch. ob den sin svn bitet vmb ein brot. numerdvmb bivtet er im einen steine. darvmb ob ir so ir
EvAug 14,8 sint si zvckent wolfe. an irn frühte bechennet ir si. numerdvmb lesent si von den dorn winpir. oder von den disteln
EvAug 18,8 aber din ivnger vastent niht. vnd ihesus sprach zv in. numerdvmb müegen di sün des brütigams chlagen di weil so der
EvAug 80,20 aber din ivnger vastent niht. vnd ihesus sprach zv in. nvmerdvmb mügen di sün der gemahelschaft gevasten so noch dann der
EvAug 274,7 wan ez ihesus ist. do sprach ihesus zv in. chinder. nvmerdvmb habte ir iht mveses. do antwurten si im. nein. er
Lanc 85, 28 ir sint oder wannen ir koment oder war ir solt!’ ‘Annumene frauw, des endörffent ir mir nit verbieten, des bin ich
Lanc 238, 32 frauwen und bat sie das sie im ein gab gebe. ‘Nimene’, sprach sie, ‘das ich sere gern thůn; gebristet uch ichts?’
Lanc 253, 9 zu als guten staten den ritter zu kúßen als yczunt.’ ‘Nůmene frau’, sprach die jungfrau, ‘was hant ir gesprochen! Ir entobent
Lanc 313, 27 mirs dann gútlichen das ich uch han gefragt.’ $t ‘En numine herre, das wer nötlich gnug das ir mich myns undanckes
Lanc 374, 35 hoch und fast múlich off zu komen, und ging auch núment ein smal pfat daroff. Und Hestor stunt von sim roß
Lanc 416, 35 von im das er bynah gevallen was von sim pferde. ‘N#;vumene herre, was heischet ir mir?’ sprach Lyonel. ‘Ich heischen dir
Lanc 429, 32 ‘Ach herre got’, sprach er, ‘wes han ich lange gehut?’ ‘Numene herre’, sprachen die kamerer, ‘was meinent ir?’ ‘Enruchet uch’, sprach
Lanc 433, 23 nach yn kamen und das sie zwen knappen geleitet brachten. ‘Numene jungfrau’, sprach myn herre Gawan, ‘wie gedacht uch der roß?’
Lanc 480, 32 uberwant zwuschen mir und Galahot und der uns versůnet.’ ‘En n#;vumene herre’, sprach sie, ‘was höre ich?’ und det als sie
Lanc 504, 17 geborn sy noch, also han wir geschriben $t funden.’ ‘En numine’, sprach Galahut, ‘ob er noch ungeborn ist und ir dann
Lanc 547, 3 beschloßen was. Er rieff zur porten und hiesch hininn. ‘En numene!’ sprach der pfortener, ‘wer ist da in dirre zitt des
Lanc 576, 11 und Aiglin ging zur frauwen und fand sie sere weinende. ‘Numene frauw, weinent ir nu?’ sprach er, ‘ir soltent zu recht
Lanc 587, 21 sinen mut wol bekant, und hielt yn zwuschen sinen armen. ‘Numene herre’, sprach er, ‘was wolt ir thun? Laßt die jungfrau
Pass_I/II_(HSW) 4659 wir den list vinden?’/ do sprach er zu den kinden:/ ’ennumenamen, volget mir!/ nach minem willen so wol wir/ bi dem
Pass_I/II_(HSW) 20480 izu junc, izu alt./ als der keiser Nero daz ersach,/ ’ennumenamen’, er do sprach,/ ’waz dirre wunders kan getun!/ er ist
Pass_I/II_(HSW) 21557 zu pflege./ des nam die juden wunder,/ sie sprachen albesunder:/ ’ennumenamen, waz ist daz,/ daz dirre Saul vurbaz/ di cristheit hi
Pass_I/II_(HSW) 41436 wand er mit offenen ougen/ wol sach waz da geschach./ ’enumenamen’, er do sprach,/ ’welch ein heiligez wunder/ sich tribet aldarunder!’/
Rennew 21498 den markis er shone enpfie/ und die mit im kamen./ ‘innummerdummenamen,’/ sprach da bruder Rennewart,/ ‘markys, was meinet her din vart?/
Vät 1304 er Gote getruwete./ Er sach daz silber an entwer./ ‘En numenamen’, do sprach er,/ ‘Wannen bistu her kumen?/ Nu han ich
Vät 32872 sprach durch bezzerunge also/ Zur vrowen, bi der er saz:/ ‘Enummenamen! waz meinet daz/ [191#’v#’a] Daz du dich truren hast angenumen?/
Vät 34617 tur uz und in./ Ich gedachte in dem herzen myn:/ #.Ennummenamen, waz mac da sin?/ Waz locket daz volc dar in/
Vät 34636 an,/ Da beide wib und man/ Uz und in quamen./ #.Ennummedummen namen,»/ Dachte ich, #.waz wil ez duten/ Daz ich mit
Vät 38575 spot/ Got nanten besunder./ Daz merte an im sin wunder./ ‘Ennummenamen’, dachte er do,/ ‘Wie ist ez nu gewant also?/ Nechten,
Vät 40639 zuckchen,/ Di siechstu darunder./ Des nimpt dich michel wunder./ ‘Ey numerdum’, sprichstu,/ ‘Wie ist ditz chomen zu/ Das jen dort on
Seite drucken