Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

stN. (48 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Eilh R, 1752 dir!/ ioh begieng er nie dehein vrumicheit/ wa nam er nu die manheit,/ daz er in torste bestan?/ nu la dinen
Eilh R, 1754 nam er nu die manheit,/ daz er in torste bestan?/ nu la dinen můt zigan/ und vernim die warheit rehte:/ sage
Eilh R, 1766 im was innechliche leit/ daz er iz so lange vriste./ nu vernemet, mit welhen listen/ vrowe Ysalde do ervůre/ ob er
Eilh R, 1829 carbuncel wîze./ #.,ih han den helt funden/ /vil harte ungesunden./ nu chomit ilande here,/ /ob ir in mohte ernern!#.’/ /sprah diu
Eilh R, 1842 naeme./ /Diu vrowe antwurt im do:/ #.,ne habe ne hein vorhten nu/ er wirt @[@ $p/ /Do der chunich in den walt
Eilh R, 3501 niuht uf ne sah./ zů im selben er do [spr]ah:/ #.,nu muz ih leider tôt sin!/ owi, westu chunegin/ [diu] hůt,
Eilh R, 3554 waerist/ und siner eren phlagest/ baz denne d[ie] andirn alle./ nu bin ih ze schalle/ von dir chomen [ane] nôt./ taete
Eilh R, 3556 schalle/ von dir chomen [ane] nôt./ taete dir min herre nu den tôt,/ daz waere mir unmaere.#.’/ ‘Nein, vrowe, durh din
Eilh M, 3501 niwt uf ne sach./ zo im selbin er do sprach:/ #.,nu můz ich leider tot sin!/ owi, wiste diu cůnigin/ di
Eilh M, 3522 was ich harte ungewone,/ ich ne weiz, wa vone iz nu come.#.’/ /Do gesach siu daz wenkin/ und begunde san denkin,/
Eilh M, 3554 werist/ und siner eren plegist/ baz den di anderen alle./ nu bin ich ze scalle/ wordin @[@ $p/ $p @]@ doch
Eilh St, 7135 war:/ #.,ich wil dich bitten, of ich t[ar#.’,/ ‘albalde, sprechet nu!’/ #.,ja, ich wen], iz is zu vru.#.’/ ‘Zvare, vrowe, nein,
Eilh St, 7159 ichs offenbare]./ /Von disen selben schulden/ han ich sine hul[de/ Nu vorlorn manigen tach,#.’/ zu Py]losen si sprach,/ #.,Nu wilich, daz
Eilh St, 7161 sine hul[de/ Nu vorlorn manigen tach,#.’/ zu Py]losen si sprach,/ #.,Nu wilich, daz tu min bot[e sis,/ ich wil iz dir
Eilh St, 7258 wan genade is besser] danne recht./ Sy suchet die genade,/ nu saltu si untfahen./ /[Waz si dir hat zu leit getan],/
Eilh St, 7304 du bist ire trut/ Vor allen die si ie ge[sach./ nu la dich ir unge]mach/ Durch dine gute irbarmen/ und troste
Eilh St, 7315 ru[w]e ich nie vornam.’/ #.,ich was ir ein teil gram,/ Nu wil ich ir echt holt sin.#.’/ ‘des lone dir min
Eilh St, 7351 was vorgien,/ Als er gelobet havete./ Pilose do sagete:/ ‘Here, nu gebut mir,/ ich wille scheiden von dir/ Unde wil miner
Eilh St, 7425 dise market tage,/ da is mir worden die have,/ Daz ich nu bin so riche.#.’/ do wande si al geliche,/ Daz erz
Eilh St, 7428 si al geliche,/ Daz erz spreche umbe daz,/ want er nu vore baz/ Dan er hette getan./ do merktiz di vr#;vowe
Eilh St, 7432b von liebe sie weinete,/ Daz ir daz ouge ober ginc./ nu [v]ornemet, wie siz ane vinc:/ An eine swasheit si ginc,/
KvMSph 32, 1 und zwainzig grad und ains und f#;eunfzig minut und ein nu, als Ptolomeus spricht, so hat der pog beslozzen zwischen dem
KvMSph 48, 27 unterloz #;eumbweltzet, so #;euberschrenket der augenender den tyrkraiz in ainer nu, daz ist in ainer untailleichen mozze. Und seit die zwen
KvMSph 49, 7 von vier und $f:(24rb)$f. zwainzig stunden, und reht als ain nu ist in naht, wanne deu sunne r#;eurt irn augenender, reht
KvMSph 49, 8 wanne deu sunne r#;eurt irn augenender, reht als in ainer nu und swimt zehant #;euber sich. Und daz kurtz r#;euren ist
KvMSph 49, 11 naht von vier und zwainzig stunden, und reht als ein nu ist in tag. @n:BEWOHNER DES GEBIETS ZWISCHEN POLARKREIS UND NORDPOL.@n.
Parad 4, 13 daz bit glichnissen alse bi der sele und bi dem nu der ewekeit, und lerit ouch wi di sele sal bi
Parad 14, 38 an daz ende, her widir gezihen kunde in ein geginwertic nu, daz were fullide der zit. daz ist daz nu der
Parad 35, 28 kennit he alle mit ein andir in eime bestentlichin gegenwerdigime nu der ewikeit, nicht in eime flizinden nu der zit. wan
Parad 35, 29 eime bestentlichin gegenwerdigime nu der ewikeit, nicht in eime flizinden nu der zit. wan ewikeit hait in ir beslozzin alle di
Parad 49, 25 zit, mer: allis da in pobin, da wedir hi noch nu inist. //Ein vrouwe fragite unsin herrin wi man beidin solde.
Parad 52, 2 und alle zit in der wide, da wedir hi noch nu inist, noch nature noch gedanc. darumme spreche wir ‘son’ und
Parad 53, 10 allin sinen werkin. Got ist alle zit wirkinde in eime nu in einir ewikeit und sin wirkin ist geberin und sinen
Parad 73, 26 der tac hude, weder der tac geisteren. neme ich aber nu, daz begrifit in sich alle zit. daz nu da Got
Parad 73, 27 werlint inne machte, ist also nahe dirre zit alse daz nu itzunt, und der jungiste tac ist also nahe disime nu
Parad 123, 38 in Gode vindit, wan alle dinc sint in Gode sunder nu und zit. Apocalypsis: ‘alle dinc mache ich nuwe’, daz ist
Seuse 158,31 an bruchene g#;eotlicher selikeit, an dem inblik in daz gegenwúrtig nu der ewikeit und dez glich, und dú geschafen vernúnftekeit beginnet
Seuse 161,3 ufgebene sines frien willens sich got lasset in einem ieklichen nu, da er sich vindet, als er umb sich selb nút
Seuse 170,20 begnůgen, unz daz du erkriegest in der zit daz gegenwúrtig nu der ewikait, als verr es muglich ist menschlicher krankheit. //L.
Seuse 226,16 gůt, dis ist ein liebú stunde, dis ist ein s#;euzes nu, und in dem můz ich dir uf tůn ein verborgen
Seuse 302,7 gnaden von dem sacrament? __#s+Entwúrt der Ewigen Wisheit:#s- In dem nu des gegenwúrtklichen niezens. __#s+Der diener:#s- Zarter herr, ob ein mensch
Seuse 357,19 sich zů dem zite? __#s+Entwúrt:#s- Er stat in einem gegenwúrtigen nu ane behangnen fúrsaz, und nimt sin nehstes in dem minsten
Seuse 474,6 in leide mit ime haben; daz dirte: in einem ieglichen nu ein widerinfliessen haben. __Aber zů der frag, obe der mensche
Tauler 104,8 und also herwiderumb in dem selben ougenblicke und in dem das sich der mensche keret von Gotte zů den creaturen
Tauler 249,14 dekein nach enhat denne ein engegenwúrtig besitzen in eime einzigen nu sich selber und alle ding in eime, [92v] und das
Tauler 367,23 die lengi, das ist das man sich kere in das nu der ewekeit, da lengi ist sunder vor und nach und
ThvASu 124,25 wir bilden. __Ez ist zemerken, ob Christus in dem ersten nu, in dem er enphangen wart, möhte verdienen. Ez ist zesagen,
ThvASu 124,26 möhte verdienen. Ez ist zesagen, daz Christus in dem ersten nu, do er enphangen wart, do wart er geheiliget übermitz die
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