Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

nidergrîfen stV. (4 Belege)  

MF:Reinm 64: 1, 3 strît/ hât ein alter man mit sînem wîbe./ vil dicke greif er nider unde zuht ein schît./ si sprach: ‘trutz, diu
Tr 7031 in sîn witze lêrte./ mit der hant sô greif er nider,/ den helm den nam er aber wider./ er hæte in
Tr 9146 er unde sleich dô wider,/ nâch sînem sper greif er nider,/ daz ors er bî dem zügele nam,/ zeinem ronen er
Wig 5850 dûhte in guot / daz im iht beliben was; / nider greif er ûf daz gras / und nam die taschen
Seite drucken