Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

nâchvart stF. (8 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

GTroj 13662 und gevilde/ Ward da lenger nitt gespartt:/ Sy entsassen schnelle nach vartt,/ Dü in doch da nit me geschach ./ __Ie
Iw 5670 daz ir mîn her Gâwein wart./ diu junger greif die nâchvart:/ daz machet ir kintheit,/ dazs ir ir willen hete geseit./
Teichn 564,4064 der herſt/ der nach mir anſichtig wart./ alſo wert die nach fart/ ettleich czeit mit grozzem drang./ nu habentz an dem
TürlArabel *A 145,17 griffen vil./ davon ich iv raten wil,/ wan ich wol nahvart mich versihe./ dvrch zageheit ich dez n#;ivt gihe:/ swie halt
TürlArabel *A 161,24 #;eorse tr#;ovg:/ si wanden in ervarn vf dem se./ d#;iv nahvart tet in nv we./ do si der habe begvnden nahen/
TürlArabel *R 150,17 der grifen vil./ davon ich, vrowe, raten wil,/ sit ich nachvart mich versihe./ durch zageheit ich des nit gihe:/ swie halt
TürlArabel *R 166,24 #;eorse trůg:/ si wanden si vinden vf dem se./ div nahvart tet in nv we./ do si der habe komen nahen/
Wh 102,18 mir, und daz ich kristen wart./ nû hât mînes vater nâchvart/ mir disiu herzesêr getân./ daz müese Tybalt hân verlân.’/ ir
Seite drucken