Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

magetlîn stN. (6 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 183, 14 ist, die machent gar saubreu degenkindel oder gar frecheu röscheu maidel, wan sô hât sich paideu, fraw und man, ain klain
HvNstAp 11875 junger man./ Er sprach ’Venus, kunigein!/ Da mir das junge maidelein/ Mit ir gar schne$~weissen hant/ Deß schwertes vëssel auf pant/
HvNstAp 16615 will:/ Dir ist der kunst gar ze vil,/ Ain junges maidel als du pist,/ Das du hast so grossen list./ Ain
Lanc 561, 14 was, das im dienen solt, es were eintweder knebelin oder megetlin. Mit den megeten schuff er synen willen, der alte dieb,
SHort 7114 wunsch gar/ vom fůs untz an die schaitel./ ‘daz kaiserlich maitel/ was zuhtig gar,’ gespr#;each/ der noch ain solich s#;eahe/ sam
SHort 9816 von fůss untz an die schaitel/ mit blůt ich armú maitel/ sach in vil gar berunnen stan./ den galgen solt er
Seite drucken