Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

lade swM. (11 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

GTroj 12247 erre und sälekaitt./ Sy zwen hetten sich gelaitt/ Über ain laden in kurtzwilles spill./ Ich aber doch nitt sagen wil/ Da
HvNstAp 1719 nam ich vil grossen schaden./ Ich kam selber auff ainen laden,/ Das gelucke mich zu lande stieß/ Vor dem winde auff
HvNstAp 2521 Got und war ich dot!/ Das wolt ich williclich verclagen.’/ Laden hieß er dar tragen/ Und hieß ain truhen machen,/ Stark
Seuse 137,10 mit n#;eoten. __Do si hin in kam und under dem laden bi im gesass, do hůb er an mit inneklichen súfzen
StRAugsb 45, 3 wan an dem fritage; in sinem huse unde uf sime laden unde ze gesatzten kistensteten mag er alle tage stan. Sie
StRMünch 204,9 prot vail habe, niur auf der protpanch oder an seinem laden, oder er geit dem rihter 60, civitati 60. //[115] Man
StRMünch 264,10 gemach zimmert oder pa#;ewt oder aus der protpanch hat einen laden oder ein besunder t#;eur, diu man uf und zů getůn
StRMünch 285,6 oder offenlichen, ez sei t#;eulle oder zaun oder#h:c#g: preter oder laden ab der w[ü]r#h:b#g:, oder swie ez genant ist, der sol
StRMünch 431,26 anderthalb vail haben dann under der protpanck und an seinem laden#h:b#g:, newr ze Weinachten und zů sant Jacobs tag, oder dem
StRMünch 453,23 dem paem arbaitt. //[507] Swer gedingt cheller oder chram oder laden hat, der mag darauf und davor, alz verr sein geding
Wig 6900 was geschehen, / des wart er herzenlîche vrô. / einen laden nam er dô, / der lac bî im nâhen dâ.
Seite drucken