Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

küssen#’1 stN. (13 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

DvAStaff 446 geiſt] iſt ir beider geiſt, ir liebe, ir ſ#;evzze, ir k%/vſſen$(=osculum), ir halſen, ir r#;ovwe, ir vr%)ode mit ein ander, alſo
EnikWchr 6464 armen si in umbevie/ und gap im ze minne/ ein küssen, diu küniginne,/ von irem rôsenvarben munt,/ unde tet dem künige
EnikWchr 14135 si im ze miet,/ ê si von im schiet,/ ein küssen von irm rôten munt,/ daz wart im tougen von ir
HvNstAp 18551 kunigynne:/ So ward im zu mynne/ Von ir ain zartes kussen kunt/ An seinen stoltzen ritters munt./ Di schone gab im
MF:Mor 27: 1, 10 bevêle/ und daz er mir stêle/ von ir éin senftez küssen, sô waer ich iemer gesunt./ /Wie wirde ich gehaz/ ir
MF:Reinm 10: 3, 2 saelde gan,/ daz ich %/abe ir wol rédendem múnde ein küssen mac versteln,/ gît got, daz ich ez bringe dan,/ sô
Parz 130,14 sus stuonden ir die liehten zene./ ich wæn mich iemen küssens wene/ an ein sus wol gelobten munt:/ daz ist mir
RvEWh 4952 dike er si umbevie,/ Und stat im sunder widerstrit/ S#;euzes kússens an der zit./ Si sprach ,geselle, nu můs ich/ Gan
RvEWh 7148 ane valschen list/ Ze baiden sitan prises giht;/ Mit ainem kússen das geschiht./ /Uf den selben lieben wan/ Das si den
RvEWh 7956 den sp#;earw#;eare/ Uf sine hant. ir mundel rot/ Im s#;euzes kússen bot;/ Des hate er an$~der selben zit/ Hasse und mengen
RvEWh 13946 niht vergas/ Es druhte sin lieb vast an sich,/ Ir kússen was vil minneclich,/ Das ietweders dem andern bot/ An sin
Seuse 225,7 ze umbvahenne und so zartlich der reinen minnenden sele ze kússenne, daz ellú herzen nah mir s#;eoltin brechen. Ich bin kleinfůg
SM:Ro 8: 1,10 ich die stunde,/ daz mir von ir munde/ wurt ein küssen, wol wær ich enbizzen!/ Refr.: Minne, Minne, hilf mir werben
Seite drucken