Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

armliut stN. (4 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. Findeb.  

BdN 203, 22 in dem glück und praitt die flügel seinr miltichait über arm läut, aber in dem ungelück swimmet er und wet in
BdN 254, 14 vischeln worden. Pei dem hecht verstên ich all wüetreich, die arm läut frezzent und auch ir aigen mâg und freunt verderbent.
BdN 324, 1 und dar umb, wenn si dannoch junk sint, sô machent arm läut muos dar auz und siedent si sam ain kraut.
MarldA 262 leider inne sin./ nu hilf uns, $p megedin!/ //Hilf dinen armen luden,/ die dig van allen landen/ widene ane ruofent/ unde
Seite drucken