Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

kitzelîn stN. (5 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 127, 29 daz si von vaizten unfruhtpær werdent. si derwerfent auch ir kitzlein von schädleicher kelten. //VON DER WILDEN GAIZ, DIU HAIZT GÄMZ.
EnikWchr 4418 ist Esau daz kint dîn,/ und hât dir brâht daz kitzelîn.’/ dô er nû was gesezzen/ und ein teil hêt gezzen/
EvAug 64,13 voneinander . als der hirte svndert di schaf von den chitzlein. wan er stellet avch di schaf zv sinre rehten hant.
EvAug 64,14 stellet avch di schaf zv sinre rehten hant. aber di chitzlein zv sinre lenken hant. dann saget der chünich disn di
RvEWchr 5690 als ich nu rate dir:/ bring von dem vihe ein kitzelin,/ so kan ich dem vater din/ ein ezzen wol gemachin
Seite drucken