Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

kennen swV. (74 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 470, 26 den schol man in silber setzen, der gibt kraft ze kennen die siehtüem an dem menschen und verstellt daz pluot an
BrEng 7 Er ſpricht {f{(20r)}f} abir an einr andir ſtete. Vnſre herre chent die gedenche dir monſchon. Er ſpricht abre. Dv heſt virnomen
Daniel 1053 gar verterben/ Und im den menschen erben./ Dissen stein David kante,/ Geistlichen er en nante/ Einez vullemundis stein,/ Creftic, groz er
Daniel 2951 sie ans tor/ Clopften. sust sprach er her vor:/ ‘Ich enkenne uwer nicht./ Get von mir, ir bosen wicht!/ Wirdic muget
Daniel 3536 morgen/ Luchte, zu hant ich sante/ Nach meistren, die ich kante/ Zu Babylon vil wise,/ Daz sie des troumis wise/ Mich
Daniel 4018 paradis/ Des vatirs, der ez sante/ Uns allen. wand er kante/ Dar uz entspriezen vruchte/ Die wol zu spise tuchte/ Menschlicher
DvAPatern 189 starch sin wider die svnde zestreiten vnd weiz dinen willen zechennen, vnd da von wir trost haben wider allez vngemach, di
Eckh 5:288, 7 war umbe denne got niht ennæme die liute, die er kennet, daz sie ûz der gnâde des toufes sölten vallen, daz
Eckh 5:308, 6 Als vil in gote, als vil in vride. Dar ane kenne, wie vil dû in gote bist und ob ez anders
Eilh St, 7375 Pilose urlof/ unde rumete den hof,/ Daz in nieman ne kande./ do was an eime lande/ Iarmarket zu einer stat./ Pilose
Eilh St, 7499 irschracte/ Unde vor uzme wege./ do untwachete der degen/ Unde kante Tristrande./ Do wurden die wigande/ Beide samet vile vro./ Der
EnikWchr 17978 den grôzen walt/ dâ er Danieln vant;/ zehant er Danieln kant./ er hiez im bereiten ein bat,/ wan er gefuor nâch
EvAug 102,13 dv mich guet. niemant ist guet dann aine got. dv chennest div gebot. daz dv niht eprechest. noch tötest. noch stelest.
EvAug 169,19 geschiht. ir glichsnere daz antlütz des himels vnd der erden chünnet ir prüefen. aber daz zeichen der zit chünnet ir daz
EvAug 180,13 di di ivch gereht habet vor den menschen. aber got kennet ivr herze. wan daz vor den menschen hoch ist. daz
EvAug 186,8 sagest dv mich gut niemant ist gut dann aleine got. chennest dv di gebot. dv solt niht töten. dv solt niht
GvJudenb 2340 so inrrechlichen din l#;eip?’/ du in Maria an sach,/ si chant sein niht, zu im si sprach:/ ‘sag mir, hast du
Herb 17128 ir dehein/ Den andern bekante,/ E er sich nante./ Dannoch en=kante er in niet wol./ Im was wazzers vol/ Ouge1n, oren,
HvNstGZ 3832 alles als ein mist./ Vorhten sie sich vergaz,/ Zu allem kennen waz sie laz:/ Sie kante nit uf erden/ Dann den
KLD:Kzl 1: 6,12 sô kan diu spinne weben./ swer swalwen spîse vrâge,/ der kenne ouch muggen leben./ her hirz und ir, her valke,/ der
KLD:Kzl 1: 6,14 ouch muggen leben./ her hirz und ir, her valke,/ der kennet iuwer niht,/ swer kunstelôsem schalke/ der meisterschefte giht./ //Got schepher
Lanc 45, 2 mit uns heim und sehet ob ir keyne unser swester kennet!’ Da leyte yn die frauw heim und dete alle ir
Lanc 95, 26 das schön kint were das Lyonel nefe hett geheißen. ‘Ich enkenne syn nicht, werlichen, das ist mir leyt.’ ‘Werlich’, sprach Leonces
Lanc 152, 9 das yn ein man darnyder gestochen hett des er nicht enkante. Er saß wiedder off sin roß und sprach: ‘Herre ritter,
Lanc 190, 11 sagte von dem ritter. Er forcht sere das sie yn kente, und kert syn anczlit von ir und fragt sie off
Lanc 190, 12 die sie ir frauwen schuldig were, ob sie den ritter kente nach dem sie fraget. ‘Nein ich werlich’, sprach sie. ‘So
Lanc 197, 24 umb das er wolt das man syn zum hove nit kente noch zu dem urloge. Es was ein cleyne tagefart dannen
Lanc 198, 26 Jhene ritter fragten myn herren Gawan ob er den ritter kente oder syn wapen. ‘Neyn ich werlich, wann er thut mich
Lanc 248, 20 sie in dem waßer sahen. Der lewe was hymmelisch, darumb enkanten sie sin nit und enwústen were er was, also wurden
Lanc 251, 14 hatt. Lieber meister, wißent ir icht were er sy? Ich enkennen sin nicht.’ ‘Ir sollent synen namen wol befinden’, sprach der
Lanc 279, 5 ist sicherlich der gut ritter mit dem schwarczen wapen, ich kenne yn wol, er sol unser volck alles fluchtig machen, das
Lanc 286, 3 uwer geselle. Ich wene auch wol das ich yn solt kennen, und sehe ich yne. Darumb bitt ich uch durch myner
Lanc 290, 11 kamen by die frauwen gangen. Und die frau von Maloaut kante den ritter zuhant, wann er manigen tag mit ir gewesen
Lanc 300, 32 alles das Lancelot weinde das were darumb wann er sie kente und sie yn. ‘Ich weiß wol’, sprach sie, ‘das sie
Lanc 342, 9 hieß mich uch alsus sagen und sprach das irn wol kentent.’ Da wart die kóniginne $t geware das der ritter geqwetschett
Lanc 367, 2 ‘Nein herre’, sprach der knapp, ‘ir endörffent es nicht, ich kenne sie alle wol, sie sint unser frúnde.’ ‘Des weiß ich
Lanc 367, 4 grußt sie, und sie fragten yn wannen er keme, und kanten yn wol. Da fragt yn einer ob das syn herre
Lanc 367, 36 súch einen ritter, herre’, sprach er, ‘den ich nit wol kenne, und were gern zu der landen von Karefoß.’ ‘Ir solt
Lanc 369, 29 ritten deste balder. Die frau sah yn auch komen, sie kante syn aber nit, sie forcht das er sie nit mocht
Lanc 406, 4 was Giflet Dues sun und hett sin wapen verwandelt; darumb kant sin myn herre Gawan nit, und was ummer sither gefangen
Lanc 424, 34 die ich Segremors schuldig bin!’ Segremors gedacht das er yn kente, und fragt yn were er were. Da sprach myn herre
Lanc 439, 24 roß den halß ab. ‘Entruwen her ritter’, sprach Hestor, ‘n#;vu kenne ich uch baß dann zu dem ersten. Geuneret mußen sie
Lanc 441, 10 war ich sol, ich súch einen ritter des ich nit enkenne und weiß auch synes namen nit.’ ‘So radt ich das
Lanc 454, 16 in beide sin arm und hieß yn wilkome sin. ‘Ich enkant uwer nit, herre’, sprach er, ‘darumb ließ ich uch vehten;
Lanc 454, 24 Galahot, ‘wir haben uch vil me missetan dann ir uns. Kennent ir den ritter den ir da haltent in uwern armen?’
Lanc 458, 24 die frau von Maloaut ob sie die zwen ritter icht kente. Die frau begunde lachen, wann sie die zwen ritter wol
Lanc 470, 15 wer ir sint! Mich duncket das ir den ritter wol kennent, ir sint so verre durch synen willen herre komen!’ ‘Ich
Lanc 476, 3 furbas riten nit.’ ‘Werlich herre’, sprach myn herre Ywan, ‘ich kennen uch so ferre das ich wol weiß das irs durch
Lanc 598, 12 hende das sie im gegeben het, da sie yn bi kant. Sie dete yn nemen und furte yn zum lack mit
Lanc 613, 33 Mit dem was der ritter an sie komen und er kant die jungfrauwen. Er slug die ein hant in die ander

Ergebnis-Seite: 1 2 >>
Seite drucken