Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

jâr stN. (1072 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 21, 6 in den dryen jarn dann ein ander kint in sieben jaren, und was von allen synen dingen ein so schon kint
Lanc 21, 27 ere solten thun. Alsus hielt er sie me dann drů jar in sym huß, das nyman enwůst wer sie waren dann
Lanc 23, 7 sagen im zu thúne: er hatt gehalten me dann dru jare des konigs Bohortes kinde zwey von Gaune in eim kelre
Lanc 23, 20 war’, sprach Claudas, ‘das Phariens hatt gehalten me dann dru jare des konig Bohortes kinde zwey in eim kelre, das hatt
Lanc 23, 22 verretery, das er syns rechten herren fynd behalten hab dru jare und me; wil er darwiedder icht sprechen, es ensy nit,
Lanc 24, 5 herren fynde, des konigs Bohortes beyd kind, hat behalten dru jare und me.’ //‘Herre Phariens, hört ir ycht was dirre man
Lanc 24, 28 des koniges Bohortes kinden das er sie me dann dru jar behalten hatt. Wil er darwiedder icht sprechen, so stett alhie
Lanc 25, 31 alles ir lant wolt wiedder geben, wann sie zu yrn jaren kemen und lant mochten halten. //Phariens gelobet dem konig und
Lanc 27, 17 im ware er wolt. Da er die konigrich wol zwey jare hett behalten, da erdacht er eyner großen frumkeit in synem
Lanc 28, 1 ich dot sy, oder enkúm ich nit wiedder in eym jare, so mogent ir wol sicherlich mym sůn alles myn lant
Lanc 28, 2 offgeben; belib ich mit libe, so kum ich in eim jare wiedder. Dißselb wil ich bevelhen in mynen zweyn kunigrichen die
Lanc 28, 7 ir mynem oheym als gehorsam $t sint als mirselb ein jare, ob ich als lang ußbin; ich enweiß wie es mir
Lanc 28, 8 ich enweiß wie es mir gevallet. Enkum ich in eim jare wiedder nicht, so sol myn öhem mym sun darinn undertenig
Lanc 28, 15 aber böse, so mag er licht gnung hann. By eim jare so enwil ich nicht das myn sůn keynen gewalt hab
Lanc 34, 6 in den lac wart getragen. //Da die jungfrauw Lanceloten dru jare hett gehalten in dem lack, da ensah yn nymant, er
Lanc 42, 17 all tag teglich so sere das in den ersten sieben jaren wol drißig edelfrauwen darinn sich hetten begeben. Und die kóniginn
Lanc 50, 12 zyten spulgeten all die konig großen hoff zu halten iegliches jares desselben tages als sie gecrönet wurden. Das groß fest was
Lanc 71, 4 sie weren zwen meisterritter $t worden, hetten sie noch vierczig jar gelebet, sie weren ein blum vor allen kinden. Sie waren
Lanc 109, 16 mir hettent zu lehen das wil ich uch beßern von jar zu jare!’ Phariens was ein synnig man und wise; er
Lanc 109, 16 zu lehen das wil ich uch beßern von jar zu jare!’ Phariens was ein synnig man und wise; er sprach, er
Lanc 112, 23 sprechen innewendig des closters und ußerhalb. Es geschach dick im jare das sie nicht me aß dann krut zu eim male
Lanc 113, 35 funff zyten hielt der konig großen hoff allwegen in dem jare und starcken. An dem ostertag@@s@ $t hielt er allweg großern
Lanc 114, 2 mit sym thún dann er dheyn hochzytt thett in dem jare. Ich wil uch sagen warumb er das thet: das deth
Lanc 114, 6 er den pascetag men dann alle die hochzytt in dem jare. Er hielt des pascetages hoff, er hielt hoff des tages
Lanc 114, 9 hoff und starcken. Meniges andern tages hielt er in dem jare großen hoff: als zu unser frauwen messe, so man kerczen
Lanc 117, 10 der koniginn ritter geheißen. So vil det Banin in demselben jare mit den wapen das er geselschafft gewann mit hundert rittern
Lanc 117, 32 den hircz zu großem wunder, umb das er die zyt jars so veißt was und so freischlich groß was vor allen
Lanc 125, 4 gewinnen das ir darzu haben solt!’ Sie hett vor menigem jar gewůnnen alles das ein ritter haben solt zu rechte: einen
Lanc 152, 26 zu dem ersten fant; das geschach in den ersten zweyn jarn da sie der kónig Artus genomen hett. Zu denselben zyten
Lanc 174, 29 yn kamen, sie waren allesampt sere fro, wann es menig jare was das die einen die andern nye gesehen $t hetten.
Lanc 179, 28 farnde, umb das er zwölff súne verlorn het under eim jare, die er alle vor synen augen sah sterben. Da er
Lanc 202, 27 rechten weg laßen durch maniger abentur willen die ich des jars höre.’ – Nu mußen wir diße rede laßen ein wil
Lanc 231, 31 Kamahelot geschehent’, $t sprach myn herre Ywann, ‘das der uber jar fast viel sint. Man spricht sicherlich ware, hie geschicht manch
Lanc 231, 32 sint. Man spricht sicherlich ware, hie geschicht manch abenture uber jare, wann ich wen wol das nye kein ritter herre keme
Lanc 241, 28 dann das wir thún?’ sprachen sie. ‘Ich wil im ein jare frieden geben off solch rede das er hie zwúschen all
Lanc 241, 30 das sie im helffen und bring von hut uber ein jare all syn macht, so wil ich alhie syn und wil
Lanc 249, 29 Die heilige frucht furt das israhelische volck funff und vierczig jare in der wústunge, da das volck hymmelisch brot aß, als
Lanc 250, 36 nit erweren. Min herre enbút uch das er uch ein jar wil fried geben, uff das das ir uber ein jar
Lanc 250, 36 jar wil fried geben, uff das das ir uber ein jar all uwer macht herre bringet; er wil auch sehen was
Lanc 256, 11 verweiß yn sitherre der konig Artus selb, wann sie alles jar ritten von konigrich zu konigrich und von lande zu land,
Lanc 257, 2 schanden und ungemaches solt haben; wir haben gar nahe ein jare noch zu dem stritt. Hett ir mirs gesagt, ich hett
Lanc 260, 12 sin meister gelert hett. Er det so viel in eim jare das sin lút hetten wol tusent huß gemacht in syner
Lanc 271, 12 unrecht kam, wann er ein alt ritter was von sehczig jaren. An dem tag datens des konig Artus lút sere wol
Lanc 295, 24 und wie er an dem strit da vor des andern jares rote wapen getragen hett. ‘Wißent auch das er diß alles
Lanc 298, 32 wol gebent ob ir woltent; ich hett yn wol anderthalb jar gefangen. Es ist derselb ritter der fernt den prise hett
Lanc 298, 39 Da begunde $t sie ir sagen wie sie yn anderhalb jar in gefengniß hett gehabt und warumb @@s@sie yn gefangen hett,
Lanc 300, 31 dru zuhauff retten, und seyt im wie sie Lanceloten anderhalb jar gefangen het, und alles das Lancelot weinde das were darumb
Lanc 302, 22 ging zu dem konig und sprach, er mocht alles das jare da nicht geligen, er múst anderswa riten. ‘Vil lieber nefe’,
Lanc 304, 18 des ritters gnade und in der zehen sariande, und von jare zu jar ward ein ander ritter uff den thorn gethan
Lanc 304, 18 gnade und in der zehen sariande, und von jare zu jar ward ein ander ritter uff den thorn gethan und zehen

Ergebnis-Seite: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Seite drucken