Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

jâmerweinen stN. (6 Belege) MWB   Findeb.  

Vät 15121 den tac./ Zu tugende er sich twingen pflac, / Sine jamer weinen daz was heiz,/ Des er sich so stete vleiz/
Vät 15121 tac./ Zu tugende er sich twingen pflac, / Sine jamer weinen daz was heiz,/ Des er sich so stete vleiz/ Daz
Vät 17391 dar ab/ Do er sine gut den armen gab./ Sine jamerec weinen was vil heiz,/ Des er sich zu Gote vleiz./
Vät 17391 ab/ Do er sine gut den armen gab./ Sine jamerec weinen was vil heiz,/ Des er sich zu Gote vleiz./ Er
Vät 29543 kein antwurte wider./ Daz houbet neiget er aber nider./ Sine jamer weinen wart so groz/ Daz er die brust zu tal
Vät 29543 antwurte wider./ Daz houbet neiget er aber nider./ Sine jamer weinen wart so groz/ Daz er die brust zu tal begoz./
Seite drucken