Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

jæhelinge Adv. (3 Belege) MWB   Lexer Findeb.  

EvAug 41,7 dem driten tage stet er vf. vnd si sint betrübet iechlinge. Vnd do si chomen in capharnavm do gingen zv di
EvAug 113,1 so der han singet. oder des morgens. so er chümet iechlinge daz er ivch niht vind slaffend. aber daz ich ivch
EvAug 150,13 swein. do gepot er in vnd div herte gink hin iehlinge in den se. vnd ist dertrenket. do si sahen daz
Seite drucken