Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

jagen swV. (401 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Kreuzf 2145 er sprach im alsô zû:/ «herre, dem orse enthaldet nu./ enjaget niht mê, iz ist gût./ alzû sêre ir mûden tût/
Kreuzf 4532 strîte schicken hiez./ âne angest er wolt nu sîn,/ er jagt uf sie und sprach zu in:/ «gevallez û und ist
KvHeimHinv 2 vrouwen hinvart/ Ein jäger âne gejägedes list/ der doch an jagenne strîtic ist,/ der volget dem wilde/ walt und gevilde./ ich
KvWLd 1,172 her in unser armez göu,/ mit dornen wol geriuhet:/ man jagte dich ûf kiusche grôz,/ als ez dîns vater minne enbôt,/
KvWLd 6, 10 mich hiure $s mîner frouwen hulde/ twinget unde in trûren jaget./ /Ich gelîche $s mîne frouwen/ sicherlîche $s rôsen in den
KvWLd 32,332 ist rîlîcher vil dan gnuoge herren schînen;/ sô man in jagt, sô kan er sich ûf hôhe milte pînen,/ durch daz
KvWLd 32,339 diu niht an sîne tugent siht!/ swen des gernden kumber jage, darûf er sich versinne wol,/ daz er milteclichen zol/ verrêre
KvWSchwanr 1385 sach./ er hæte bî dem clâren bach/ wiltbrât gevangen und gejaget./ und dô der [ritter unverzaget]/ mit freud[en/ dô vant d[er/
KvWTurn 1073 vierde grimmiclichen zôch,/ der fünfte snelliclichen flôch,/ der sehste balde jagte,/ der sibende tiure klagte,/ der ahte sich dâ fröute,/ der
KvWWelt 26 sach den vil geslahten/ ûzerweltiu cleider tragen./ birsen, beizen unde jagen/ kunde er wol und treip sîn vil,/ schâchzabel unde seitenspil/
Lanc 3, 6 off dem felde, und treib alle die Römer hinwegk und jagt sie als ferre das Claudas vor yn allen kam gerant
Lanc 6, 36 die felde von Gaune, und all tag wolt sie darinn jagen; darumb hießen sie die unglaubigen die göttin von dem Walde.
Lanc 17, 21 von Můntlahyr, geschah das der konig Claudas $t eyn eber jagt in dem wald da die frauw durch reyt, und der
Lanc 22, 25 syn frauw bevalh zu sagen. Unlang darnach geschach das Claudas jagte in dem walde von Gaune und gedacht wie er die
Lanc 26, 30 noch ander spiel spielt er nit viel. Underwilen fur er jagen mit den hunden, und nicht zu viel. Was er gelobt
Lanc 36, 20 so ferre eins tags das er und syn meisterschafft wurden jagende ein rech in dem walde, und volgeten so ferre das
Lanc 38, 4 ir alsus, liebes kint?’ ‘Herre’, sprach er, ‘ich kum von jagenne, als irselb wol mögent sehen, und han ein rech gefangen;
Lanc 41, 1 @@s@helffen die vertriben sint uß landen und von irn fynden gejaget syn. Das er mich$/ selber schlug, daroff achte ich nit,
Lanc 60, 23 sie ir botschafft fast wol gethan hett. Lancelot was geritten jagen in den walt da syn neven zu dem lack kamen.
Lanc 78, 18 wir dann hinweg ryten, so solt ir alle nach uns jagen als ir uns gern tötent!’ Sie trugen das allesampt uber
Lanc 90, 31 frú off gestanden was und was in den walt geritten jagen. Und die frauwe was gewone das sie abendes nummer essens
Lanc 90, 33 zum ersten gesehen, und des morgens allsam, wann er nicht enjagete; und afftermales das er dienen mocht, enbeiß sie nymer brotes,
Lanc 101, 3 und sprach, ob er also solt fliehen so man yne jagete, er schlug doch ettlichen schlag wiedder. Phariens kerte sich und
Lanc 117, 26 ein kurcze wil darnach, was er in den walt geritten jagen und hett einen hircz funden, der großer was dann er
Lanc 118, 7 sie nicht gewon was zu fliehen als er kam von jagen. Er stund von sym pferd und ging so er allerbaldest
Lanc 118, 12 ungewon was an ir. Sie was gewon, als er von jagenne kam, das sie dann gegen im ging und halßt yn
Lanc 163, 5 die von der burg wie das sie ein ritter allsampt jagte, und erschracken sere allsament. Der wiß ritter hett sie biß
Lanc 163, 6 allsament. Der wiß ritter hett sie biß an die porten gejagt. Daselbst kerten sie sich zu were, und kam yn groß
Lanc 163, 12 nyeden dot weren beliben dann sie ein ritter so schentlich gejagt hett. Zuhant da im die jungfrauw den schilt umb den
Lanc 182, 34 lút kamen an denselben weg wiedder da sie jhene hien gejaget hetten, und hetten yn anders nicht gethan; wann jhene den
Lanc 200, 37 nicht wern mochten wiedder den konig und syn krafft; er jagt sie biß in ir stat und jagt sie mit gewalt
Lanc 200, 37 syn krafft; er jagt sie biß in ir stat und jagt sie mit gewalt darinn. Der konig kert wiedder, und myn
Lanc 232, 29 werte also biß vesperzitt, das der konig wiedder kam von jagene. Man saget im wie ein ritter die riesen beide dot
Lanc 237, 9 konig Artus lút die uberkrafft und entschumpfierten Galahutes lut, und jagten die siebentusent die zehentusent von dem felde mit gewalt. Da
Lanc 238, 19 bekerte. Desselben abendes das des koniges lúte in die porten gejagt wurden kam der frauwen ritter ein teil wiedder von dem
Lanc 267, 35 das sie nů wol solt befinden das sie manigen tag gejaget hett. Min herre Gawan rieff der jungfrauwen zu im die
Lanc 279, 9 were oder nit were. Sie wurden zuhant innerhalb ir lecze gejaget, wann sie zu sere uberladen waren von Galahotes lút, die
Lanc 279, 15 ir wo er mocht. Da er sie uber die lecz gejaget hett, er kerte wiedder umb und wert den andern die
Lanc 314, 20 jostierte mit im, er stach yn von dem roß und jagt das roß zu wald und bracht den zaum und warff
Lanc 314, 23 jostierte mit im und stach yn von dem roß und jagt es on zaum zu wald wert. Diß sah alles myn
Lanc 322, 18 raufft das schwert, und sie machten sich zu flucht; er jagt sie lang, biß sie im in den walt enpfluhen. Er
Lanc 323, 4 andern funff und flohen was sie úmmer mochten, und er jagt sie ein gute wile. Darnach kam er wiedder zu syner
Lanc 323, 28 ummer mocht. Da Hestor múd was und sie ferre gnung gejagt hett, da kam er wiedder zu mym herren Gawan, der
Lanc 356, 12 kurcze wil was ich hie by in den walt geritten jagen und hett zu mittemtag zwey rech gefangen; die sante ich
Lanc 370, 12 die frauwen fallen und floh was er ummer mocht. Hestor jaget sin nit lang und kam wiedder zu siner frauwen und
Lanc 371, 11 lemte den dritten. Hestor hett syn roß múde gemacht mit jagen und kunde yn nit lenger gevolgen; und was das kein
Lanc 382, 19 Er wonde das Hestor uber das cleyn bruckelin solt han gejaget, das ern gefangen hett. //Da Hestor sah das sie all
Lanc 384, 16 uber die brucken; er slug es mit dem spere und jaget es den steynweg gegen der burg. Das sahen sin gesellen
Lanc 424, 26 zwen und flohen mit yn, myn herre Gawan und Segremors jagten vast nah. Da ergreif myn herre Gawan den einen mit
Lanc 425, 16 roß bracht uß dem wald da sie der ritter inn gejagt hett, alda schieden wir vier; und da wart Giflet des

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
Seite drucken