Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

jage stF. (24 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

JvFrst 334 dan an dem vumfzźnden tage/ der nāch den vīrzźn nźster jage/ kam sō wart di hōchzeit/ di ōsterkarvīre treit./ ditz allez
JvFrst 885 wīlt:/ der zźnde teil im gevīl;/ dan nāch der dīfe jac/ schōb er iz gar in sīnen sac./ nū was sīn
JvFrst 1098 gesprochen,/ wan von dem selben tage/ Judas goumt mit sinnes jage/ wī er vūglich zū rechter zīt/ in gźbe, daz iz
JvFrst 1232 hāt gehōrt)/ an dem vīrzźnden tage/ des mānes in sīner jage,/ Jesus ouch in sulcher zeit/ di marter und den tōt
JvFrst 1693 der unverhalzt und unverruckt/ bleib ungeteilt, ganz unzuphluckt./ mit īlnder jage sunder prangen/ zuckt man di kost in di wangen;/ ditz
JvFrst 3552 daz ich an dem dritten tage/ erstź nāch des betes jage./ Jesus wart von gote erhōrt./ dar ūf gźn sand Paules
JvFrst 7344 durch an dem selben tage,/ swan tō tūt irs betes jage/ vur di juden di kristenheit,/ al dō zū knien si
JvFrst 7831 ein gewonheit/ daz wol mocht di judischeit/ nāch ires sites jage/ alle ōsterliche tage/ di kost (sam si tāten)/ sīden oder
JvFrst 10240 milticlicher gābe./ Dā bī ich ze wizzen sage/ vīrvalticliches nutzes jage,/ di von Christi marter komen/ aller kristenheit zū vromen./ zem
JvFrst 11271 vesperzīt/ den anvanc an der vīre gīt,/ nāch judisches satzes jage/ zū dem nźsten samztage/ di ōstervīre ouch enstūnt,/ an der
KvWTroj 48304 wilden wolves base,/ die man ungerne genesen lāt,/ swā diu jage ze rāme stāt./ Diu stat dar zuo mit kreften bran./
NvJer 8878 von im seit,/ daz an eime karvrītage,/ dō mit inneclīchir jage/ man begīnc daz ammecht/ nāch der cristenheite recht/ von unsirs
NvJer 19978 wurden irlōst ūz der Lit­touwin hant./ //In des selbin jāris jage/ bī sente Jacobis tage,/ der nach pfingistin gelīt,/ der comentūr
NvJer 22323 sān/ von Cristburg irre slage,/ und dō sī an der jage/ ūf dī wiltnisse quāmen,/ vil schīre sī vornāmen,/ daz sich
NvJer 23450 brūdir Sīfridis von Vūch­tewangen des hōmeistirs./ //In des selbin jāres jage/ an des merzin vumftem tage,/ daz ist, dō man den
NvJer 23785 lebbins lūte/ mit rechtir rāche plāge./ Daz slachtin und dī jage/ dī cristnen tribben dā mit macht/ den tag alūz und
NvJer 24938 vorburge des hūsis Junigźden wart vorbrant./ //In des selbin jāres jage/ an sente Mathźus tage/ der marschalc brūdir Heinrīch quam/ mit
Ottok 84694 Valben heten geriten/ allen einen tac,/ daz wolden si mit jag/ rīten bī der naht,/ daz si mit irer maht/ fruo
RvEAlex 16282 jāren/ und vierzec jār und sehs tage/ und aht mānōde jage/ künge, die nenn ich iu hie./ wiez in allen sīt
RvEWchr 27796 die heidin an dem selbin tage./ die niht entrunnen sinir jage,/ die m#;eusten alle sin virlorn./ der edil kśnig wol geborn/
RvEWh 466 si sich von dem tage/ Und iltent mit vil gaher jage/ Baidenthalp hain in ir lant./ Der herzog vůr hain gen
TürlArabel *A 13,10 reht gen reht von menger klage;/ wan gelich aller zvnge iage/ den st#;ovl ze Rome s#;ovchen sol,/ swa reht da heim
TürlArabel *A 198,29 gar sin botschaft wart vernomen,/ er ilte dan mit balder iage./ an dem dritten tage/ kam er nach des meres sage:/
Wh 28, 1 jungen Franzeyse./ dō breite sich diu reise,/ //Niht von vlühteclīcher jage!/ zwźne wartman mit sage/ brāhten Terramźren diu męre,/ daz entschumpfieret
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