Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

întragen stV. (23 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 18, 6 unz an die lungen und tregt den luft auz und tregt ain von des menschen mund zuo der lungen. die rœrn
BdN 289, 30 der stern lauf. die jungen vliegent auz ze würken und tragent ein honig und wahs, aber die alten würkent in irn
BdN 292, 4 wan si samnent sich all umb irn tôten kaiser und tragent niht mêr ein noch vliegent auz, und kümt man in
BdN 301, 33 den herten kislingen, alsô mit grôzem vleiz arbaitent si und tragent ein. dar an mag ain iegleich mensch prüefen, daz ämzichait
BdN 302, 6 sam Ambrosius spricht. si peizent daz korn enzwai daz si eintragent, daz ez icht anderwaid keimel und grüen, und welheu körner
Cranc Jer 17,24 ab ir mich horet, spricht der herre, daz ir nicht intraget burden durch dy phorten dirre stat an deme tage des
Eckh 5:60, 20 lîphafticheit $t und bilde inne bekennet, daz kein ûzerlich sehen îngetragen enhât, der weiz, daz ez wâr ist. Der aber des
Eckh 5:220, 4 ez mac des himels îndruk sîn, oder ez mac sinnelîche îngetragen sîn. Und die des mêr hânt, daz ensint alwege die
NvJer 27598 want daz vor schaden man vorslûc,/ vil grôzen vromen daz întrûc,/ daz sich alsus bewêret tet./ Iz hatte kunic Loket/ grôzir
Ottok 60819 genomen des fruoten,/ daz die rehten und die guoten/ heten in getragen./ schrîben noch gesagen/ mac ez niemen ûf ein zil:/
Ottok 60819 des fruoten,/ daz die rehten und die guoten/ heten in getragen./ schrîben noch gesagen/ mac ez niemen ûf ein zil:/ sîn
Parz 84,23 mit gezierd von Azagouc,/ dar_an grôz rîcheit niemen trouc:/ die truogen junchêrren în./ daz muosen tiure näphe sîn/ von edelem gesteine,/
Parz 182,3 orses val./ dô lasch ouch anderhalp der schal:/ die ritter truogen wider în/ helme, schilde, ir swerte schîn,/ und sluzzen zuo
Seuse 97,10 hie na stet geschriben. __In irem ersten anevang wurden ir ingetragen von neiswem hohe und vernúnftig sinne, die vil úberswenk waren:
Seuse 169,13 erwellet, daz den willen beheftet und der húgnúst wollust in trait. __Blib uf niht, daz got nút ist. __Swenn du bist
Seuse 331,8 nach der wise, als es in der kreature ist in getragen. Es ist an im selber einig und bloz. __#s+Der junger#s-
Seuse 340,23 daz geschihet in glicher wise, als man geberunge nach einer intragender gemeiner wise nemmet. Waz nu daz ander in solicher wise
Seuse 351,22 kraft, mer allein von h#;eoren sagenne, alder ane daz von ingetragnen bilden, waz ist dem ze t#;eunne? __#s+Entwúrt:#s- Der mensche, der
Tr 10937 sîn,/ dâ was ein cleinez snuorlîn/ von wîzen berlîn în getragen./ dâ hæte diu schœne în geslagen/ ir dûmen von ir
UvZLanz 2121 von erschrâkens alle./ in diseme leitschalle/ wart her Lînier în getragen./ beidiu wuof unde clagen,/ des was vil ob dem wirte./
Wh 259,22 pfallenzgrâven lebens verjach,/ und ander siben der mâge sîn/ dô truoc man tischlachen în./ der wirt selbe alrêrste vernam/ daz der
Wig 11460 Lârîe / gie dô mit der wirtîn. / ir kamergwant truoc man în / und entladete den helfant. / künic Artûs
Will 58, 9 tôigene déro sacr%;;e scriptur%;;e. %/alse der h%/als d%/az ézzan ín tréget. unte %/abo dîe stímma ûz tréget: dîe sínt glîh démo
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