Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hûsgemach stN. (7 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

KvWTroj 21244 ist eʒ iu vil gar ze swach./ ir solten beʒʒer hûsgemach/ unde ein lant vil rîcher hân./ wirt iuwer sin alsô
RvEWchr 1830 lere,/ so machent, jehent dú mere,/ die lúte druz ir hus gemach/ und hant hus und obe dah/ in dem snecken
Vät 1351 wilde/ Von walde und von gevilde/ Was ez nu ein hus gemach,/ Wan er ir vil dar umbe sach./ Do gienc
Vät 5283 ich die reine Gotes maget,/ Die vurte ich in ir huse gemach,/ Daz nie was ir kuscheit schwach./ Ein anderz mir
Vät 13041 Wilt aber du han engelische leben,/ [67#’v#’a] Was suchestu danne husgemach?’/ Johan zu sinem bruder sprach:/ ‘Ich han gesunt, la bliben
Vät 25513 wart mir aber dort irkant/ [132#’r#’a] Ein celle als ein husgemach./ Des was ich vro. da bi ich sach/ Menslichen fuzstapfen
Vät 25524 geschiht,/ Do dahte ich zwar: #.der Gotes kneht/ Dem diz husgemach ist reht,/ Der wirt doch wider heim gan;/ Ich wil
Seite drucken