Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hûchen#’1 swV. (5 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 234, 23 vâhent ir gar vil. aber die merhund pellent niht, si hûchent neur mit den mäulern. Pei dem merhund verstên ich den
BdN 234, 26 peilt niht, wan er warnt uns seiner lâg niht, er hûchet neur haimleichen an uns. ach der vaig hunt, waz hât
BdN 275, 12 dem rukken ist si grüen. der slangen âtem und ir hûchen ist sô schedleich, daz er ainer newen gesnitenn gerten rinden,
Hiob 12638 verdemphen./ Eyns was, als Helyu duchte,/ Daz Job ſetzte unde huchte/ Ungerechtekeit inGote./ Diz ander daz er eyn bote/ Wer der
StrKD 62, 16 hende in den munt/ vor frost beide samt bot/ und huchte dar an; des gie ^+in not./ daz ersach ein waltschrat;/
Seite drucken