Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hinvür Adv. (15 Belege) MWB   Findeb.  

HeslApk 3314 von des bosen vleisches mur/ Der geist mac nicht gekern hin vur,/ So tut der kunic riche/ Der heizen sunnen gliche./
HvFreibTr 4379 gewar,/ unz daz sie verzogeten gar./ //Dô nû der künic hin vür quam,/ Tristan ein grüenez rîsel nam/ und warf ez
Iw 1109 als ich iu sage./ er hete sich nâch dem slage/ hin vür geneiget unde ergeben:/ alsus beleip im daz leben,/ dô
NibB 1092,2 sprach dô der künec hêr./ »ez geschiht von kurzewîle $s hin für nimmer mêr/ künige noch sînen mâgen, $s daz uns
Ottok 5751 eben mezzen dar,/ daz ich mîn êre bewar./ ich müest hin für mit laster leben,/ sold ich mîns herren hûs geben/
Ottok 39439 den selben phaffen,/ die ouch habent die kür,/ daz sîn hin für/ daz rîche immer mêre/ hât frum und êre,/ mit
Ottok 39671 geniezen möhte/ an disen zîten der kür,/ wand er sich hin für/ trôste des niht,/ daz er mêr gewunne phliht/ an
Parz 18,24 dort vor ersach:/ garzûne, koche unde ir knaben/ heten sich hin_für erhaben./ stolz was sîn gesinde:/ zwelf wol_geborner kinde/ dâ hinden
PrBerthKl 3, 85 tage ſo vnſer herre ſin wunden ʒaiget vnd di heiligen hin fur gent vnd ieglicher ʒaiget waʒ er erliten habe durch
RvEBarl 14526 dâ uns wirt der lôn benant,/ der von uns wirt hin vürgesant./ //Nû hœrent alle, die hie sîn,/ mâge und man,
SpdtL 184, 14 gebieten, alse hie vor gesprochen ist. Unde kumet er niht hin für, dar umbe sol in der rihter niht æhten; im
StrAmis 690 der künic ûf die tür/ und sprach zu den rittern hin vür:/ “swelh ritter dâ her in gêt,/ die wîl unz
WernhMl 13637 war umb sú Got/ Also hette gesammenot./ Johannes schiere kam hin fúr/ Und vant sú sament vor der túr./ Des wart
Wh 129,29 Gyburge minne./ ungerne wesse ich in hinne./ iuwer deheiner kom hin vür:/ besliezet vaste zuo die tür;/ //Ob er ûzen klopfe
Wh 320,21 swen denne sîn herze twinget/ wider hinder sich und niht hin vür,/ der habt hie baz an der kür,/ daz er
Seite drucken