Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hinnenvür Adv. (5 Belege) MWB   Findeb.  

Rennew 10659 awe mir! Alyse, awe!/ daz dich min auge nymmer me/ hinnen f#;eur gesehen sol!/ s#;euzer got, nu tů so wol:/ nym
Seuse 51,14 #;eube, daz er me ane win sie; er sol nu hinnan fúr win trinken von siner verzerter natur wegen.» Und do
Seuse 55,7 im selb also: «nu dar, lieber herr, nu wil ich hinnan fúr ein m#;eussig und ein fries leben han, und wil
Seuse 55,12 mich selber gnů lang verderbet, es ist zit, daz ich hinnan fúr gerůwe.» S#;eolich vermessen gedenke und derley invelle lúfen im
Seuse 55,29 uss mir worden! Sol ich nu riter sin? Ich pflege hinnan fúr vil lieber mins gemaches,» und sprach zů dem jungling:
Seite drucken