Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

himelvröude stF. (4 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Kreuzf 4976 sîn gnâde hête,/ ouch daz der gote genême/ zu den himelfröuden quême,/ die ouch hie er sicherlîche/ hât erworben menlîche./ Elizabeth
Kreuzf 7631 an dich des lîbes lust/ uf ein wernde verlust/ der himelfröude._ô wê des mir,/ Werlt, lâze ich mich zu dir!/ unstête
Kreuzf 7646 dirre werlîche man./ al dîn fröude het er unwert,/ der himelfröude stête er gert,/ dar nâch er mit ellen warp./ des
RvEBarl 14331 vuor er gedulteclîche./ zuo dem gotes rîche/ wart er mit himelvreuden grôz/ brâht in Abrahâmes schôz:/ dâ lebet er iemer mêre./
Seite drucken