Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hëran Adv. (18 Belege) MWB   Findeb.  

Lanc 49, 26 nymant mocht gehelffen, ich must enterbt werden. Han ich ycht herane mißthan, das wil ich gern beßern, wann mir got die
Lanc 150, 31 durch gott das ich darmit han mißsethan!’ //‘Werlich’, sprach er, ‘heran kan ich kein missetat geprúfen. Was aber dheyn missetat daran,
Lanc 331, 24 ich zu recht sol; wann duncket uch das ichtes iht heran ungethan sy, das bin ich bereit zu beßsern.’ ‘Ir hant
Lanc 339, 24 ich sie villicht bitten wölle das sie blib, und gedencket heran nit. Sie hatt mir gesagt das sie dhein wise nicht
Lanc 392, 36 mag als irselbe.’ ‘Werlich jungfrau’, sprach er, ‘ich bedencke uwer heran nit, wann ich sprech das ir got wilkume sint. Han
Lanc 483, 23 schultern als er mit im spielen wolt. Galahut kert sich heran nit und reit fur sich gedencken als da vor. Des
Lanc 540, 18 mit demselben sichtagen gebunden da ich mit gebunden bin, hat heran kein schuld. Das nim ich off myn sele: ich bracht
Lanc 541, 24 man wil, doch hat unser herre got gezeiget das ich herrean unschuldig was, gelobet muß er ummer sin! Zu mym herren
Ottok 7710 dô sande/ umbe in dem Iande/ und diu dâ stôzent her an,/ Brezlâ unde Pôlân,/ Sahsen, Mîhsen und Düringen./ der kunic
Ottok 27774 ze Stîr des landes drums/ unde dâ des bistums/ hêrschaft her an stôzet_–/ diu gemerke klôzet/ ein bach, ist Mendlic genant,/
Ottok 86430 si hazzen iren lîp/ umb die grôzen missetât,/ die si her an begangen hât./ der mâne und diu sunne/ sullen ir
Parz 230,27 bat der wirt nâher gên/ und sitzen, "zuo mir dâ her_an./ sazte i’uch verre dort hin dan,/ daz wære iu alze
RvEBarl 1812 vil wol ich ouch gerefsen kan,/ die dich gewîset hânt her an."/ der bruoder schiet dô sâ zestunt/ wider heim von
RvEBarl 9065 daz ich hân/ die gote und ouch die vriunt gelân./ //Her an soltû gedenken sô,/ daz dich diu lêre iht mache
RvEWchr 1934 iesa darnah setzet dan,/ so sprichit es rehte Jordan./ __ Heran stozet ouh ein lant/ das Palestina ist genant,/ Cananea und
Tannh 1, 26 des dunket mich./ ez was ein spil gar unz an her; nu hüeten sich,/ /Daz si den helt erzürnen niht!/ daz
Tr 13331 abe/ von dem kiele in die habe:/ ’hêrre, hêrre, gât her an!/ und kumet mîn hêr Tristan,/ die wîle ir an
Tr 15215 waz sol dirre mære sîn?/ von wannen kam diz bluot her an?’/ ’mîn âder brast, dâ giengez van:/ diust kûme iezuo
Seite drucken