Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

heimesuochen swV. (11 Belege) MWB   Findeb.  

GTroj 23615 ward ich also fro/ Denn daz er mich in Erstrolo/ Heme hie wil süchen/ Und strittes mitt mir rüchen./ Wes er
HeslApk 9988 den slangen gesen/ Hete vor, do der vorvluchte/ Die gotheit heime suchte,/ Daz paradis beroubete/ Des daz an im geloubete,/ Sin
Rol 2476 mac sich niemmir erhalen:/ er erstirbet uor laide,/ so ne gesůchet er dich niemir mere haime.’/ Der chůnich antwirte ime do:/
Rol 2476 erstirbet uor laide,/ so ne gesůchet er dich niemir mere haime.’/ Der chůnich antwirte ime do:/ ‘dinir rede bin ich uile
SpdtL 191, 4 oder er habe ez umbe sus, unde wirt er dâ heime gesuochet, man sol im büezen, wan er wirt dar inne
SpdtL 192, 4 auch die bürge. Swer die herren die bürge habent dâ heime suochet, der sol in büezen, alse hie vor gesprochen ist.
StRMünch 310,22 Waer auch daz ainer den andern anchlagt, er hab in haimgesůcht mit gewafenter hant in seinem haus und hof, stet er
StRMünch 396,5 richter 5 pfunt und 60 pfenning und dem, den er haimgesůcht hat, als vil.#h:a#g: Ob ein fr#;eomder man oder ein fra#;ew
StRMünch 396,12 werchen, daz er nicht tůn sol, da hat er in haimgesůcht, ân als vil swer seinen gelter jaget in aines andern
StRMünch 527,26 Artikel 353 des Stadtrechtsbuches; Seite 417 f.] //[168] New leitgeben s#;euht man gern haim. N#;eu ist manik man verdorben von schencken,
StRMünch 527,26 Stadtrechtsbuches; Seite 417 f.] //[168] New leitgeben s#;euht man gern haim. N#;eu ist manik man verdorben von schencken, der sich darauf
Seite drucken