Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hardieren swV. (11 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Parz 665,23 herzoginne her./ Artûs nâchhuote/ muose strîtes sîn ze muote./ man hardierte si den tac/ unz dar diu fluot des hers lac./
TürlArabel *A 50,22 der k#;ivnige her/ wurden gar entschvmpfiert./ der Markis noch allez hardieret/ vf si, die siges waren entsezzet./ daz wal von den
TürlArabel *A 104,27 gesigten an Terramer./ dannoch wolte ich herzen ser/ rechen vnd hardierte nach./ mir wart ze iagen also gach,/ daz ich mich
TürlArabel *R 48,22 der k#;eunige her/ wurden gar entschumpfieret./ der Markis nu sere hardieret/ vf die, die siges warn entsetzet:/ daz wal von den
Wh 90,27 ûz der hant/ Schoyûs: des ecke wâren bekant./ dâ wart gehardieret/ und alsô gepungieret,/ swen er erreichte, der lac dâ tôt./
Wh 114, 6 ors, alsölhen pfat/ daz sîn strâze wart al wît./ vaste hardierte in der strît:/ manec wunt man wider von im vlôch./
Wh 190, 7 disen ze orse, von jenen ze vuoz/ wart er vil gehardieret/ unt also gepunschieret,/ daz sîn voller zuber swære/ wart aber
Wh 205,28 daz ich im niht entreit,/ dô der gezimierte/ mich vil gehardierte./ mîn tjost was im doch unbekant,/ unz Arâbele wart genant,/
Wh 282,10 junge man,/ im was ze bergen vor in gâch./ si hardierten vaste hinden nâch./ bî einer wîle si des verdrôz./ dô
Wh 435,26 hulfen si den dan,/ dês ir rîterschaft hât êre./ dannoch hardierten sêre/ die getouften et mit kalopeiz./ möht ir volleclîcher puneiz/
WhvÖst 17981 Zyper werlich./ la s#;eusen! wie si erst sich/ wurden da harriern!/ die werden cristen ziern/ die haiden umm riten:/ die hie
Seite drucken