Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

goteshelt stM. (12 Belege) Findeb.  

Rol 980 uesper uz uert./ owol ir fůrsten edele,/ ir ware gotes helede,/ uwer wingarte ist wole gebuwen;/ ir schult wole getruwen/ daz
Rol 3913 des heiligen geloubin/ wolt er uns beroubin./ wol ir gotes helede,/ uechtet umbe uwir erbe,/ daz iu lange geheizen si./ uenite
Rol 7681 er gehabete,/ uil wislichen er si$/ manete:/ ‘nu ir gotes helde,/ got uorderot uch selbe,/ er ladet uch in sine riche./
Vät 820 wolle phlegen,/ Daz er ouch si von mir bestan.’/ Der Gotes helt do began/ Daz er sich wapende mit maht./ Von
Vät 9420 man/ Und wurden brechen durch die want./ Als des der Gotes helt enpfant,/ Er sprach zu Gote sine gebet./ Gote allen
Vät 9593 gewin/ Von schonem ebenture./ Mit der minnen vure/ Was der Gotes helt enzunt./ Durch nutz machet er uns kunt/ Waz einem
Vät 9735 Si sageten uns von im alsus./ Wie er was ein Gotes helt/ Mit vil tugenden irwelt./ Der selbe Gotes wigant/ Was
Vät 11251 obz treit. / //#s+Ein vater Johan.#s- __Wir sahen ouch einen Gotes helt,/ Gar an tugenden uz irwelt,/ Der was Johannes genant./
Vät 17811 sin laster,/ Ie sterker unde ie vaster/ Was der reine Gotes helt./ Er hofte an Gote, swan er gequelt/ Von in
Vät 31775 verre und na/ Suchende hie und da/ Den tugende richen Gotes helt./ Sie wurden sere umme in gequelt./ In geschach vil
Vät 31858 under/ Ein tugenthaftez wunder,/ Wie rechte starc ein adamas/ Dirre Gotes helt was,/ Swie dicke er hette aldort vertragen/ Daz er
Vät 33825 arbeit ich muste/ Bi uch in dirre wuste.’/ __Zozimas der Gotes helt/ Hette lange sich gequelt/ Mit kestigunge, die in brach,/
Seite drucken