Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gihtic#’1 Adj. (6 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

GTroj 7340 mütt/ Und werden ir sy sichtig,/ Als ich üch, herr, gichtig/ Bin worden von der rainen fruchtt./ [126#’r] Gewunnen ir ye
GTroj 8134 vil loblich gezeltt/ Wurden sy zway sichttig/ Und och bayde gichtig/ Daz sy schönners heten nie gesechen,/ Des ward von in
KvWTroj 13918 vür alliu wîp/ durchliuhtic und durchsihtic,/ des wart ir lobes gihtic/ vil manic wîsiu zunge./ ir swester samenunge/ was gar michel
KvWTurn 13 tugent mêren./ des wart im hôher êren/ vil manec zunge gihtec:/ durliuhtec und dursihtec/ was sîn küneclicher prîs./ er bluote sam
StrKD 94, 55 er, #.,^+grede mich!/ diu dinch bediutent dich./ do du mir gihtic wurde,/ do was din sunde ein burde,/ diu dir zetragen
UvZLanz 5333 Lanzelet der mære,/ daʒ er sîn gevangen wære./ dô wart gihtic Valerîn./ ûf die genâde sîn/ ergab er sich dem jungen,/
Seite drucken