Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gief stM. (7 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Hiob 7678 #s+Minen knecht ich#s- zumir #s+ryf#s-/ Durch helfe, der als eynen gyf/ Mich verſmete #s+und#s- mir #s+nicht#s- gab/ #s+Antwurte#s- nach der helfe
Hiob 14998 wazzer iſt nicht ſo tyf/ Das da ſwimmen muge der gyf./ Und wan ſich alſo vertribet/ Der walviſch daz er blibet/
HvFreibTr 5115 narrencleider an,/ sō sprechen wīp unde man,/ du sīs ein gief, swer dich gesicht./ du ensolt wīslīch gebāren nicht;/ du habe
ReinFu K, 866 Vber den brvnnen vil tief,/ do wart aber geeffet der gief./ Ysengrin dar in sach./ vernemt recht, waz im geschach./ Sinen
Vät 2377 gelas/ Und swaz dar an geschriben was,/ Der vil sinnelose gief/ Versmehet gar disen brief,/ Beide manunge und gruz./ Er warf
Vät 4762 Und er noch in der wůste lief/ Als ein torehter gief,/ Er sach beide her und dar/ Ob er nidert da
Vät 33067 sehen,/ So lesterlich ist mir geschen./ Leider mir, ich armer gief,/ Ich bin gesunken also tief/ In der vertumnisse sumpf!/ Wie
Seite drucken