Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gezīt stFN. (50 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Athis C* 124 wart gekondierit mite/ Athis un̄ gayte/ So nie vor der gecite/ Iuncvrouwe, wen ich, wurde/ Mit spile und mit buhurde,/ Mit
Herb 2264 mvzze pflegen/ Waz woldet ir zv strite?/ Ir soltet uwer gezite/ Da heime singe1n alle tage./ Armer bleiche wissage,/ Vnseliger cappelan,/
Herb 2435 dem bethuse qua1m./ Da was ein hochzit lobesam./ Bi den gezite1n/ Sie sahe1n dar zv rite1n/ Ritter vnd vrauwen./ Sie mochte1n
Herb 3172 sine1n schuldern ez im lac,/ Als man es zv den gezite1n pflac./ Vnder sine1n auge1n gar/ Ein schone ritter brunfar./ Alsus
Herb 5610 im gestreit,/ Der hup sich zv strite./ Bi der selbe1n gezite/ Not vnd quale/ Hup sich zv dem male./ Zv rante
Herb 11145 herren sie beginge1n/ Mit so|getane1n dinge1n,/ Der man in de1n gezite1n phlac./ Ez was ein harte schone tac,/ An daz eine,/
Herb 17521 helena1m gwan./ Sines vetern tochter|man/ Wart hern orestes:/ Bi den gezite1n phlac ma1n des./ Bi der zit quam von crete/ Mit
Herb 17656 an ir mi1nne./ Mir stu1nden mine si1nne/ Sint zv alle1n gezite1n an sie./ Ich en=mochte ir vergezze1n nie./ Als ich ir
Herb 17848 vn2de sprach,/ Wie die fehe geschach./ Peleus bat zv eine1n, geziten/ Acastu1n mit im rite1n/ Vn2de sine ritterschaft/ Zv einer wirtschaft,/
HeslApk 1910 mit der snure/ Begurt zuen beiden siten/ In den alden geziten;/ Do niemant volle minne truc,/ Duchte iz Got zu niren
HeslApk 2067 Unkunstigen luten:/ Gotes vurigen vuze/ Beduten die unsuze/ Diser jungesten gezit/ Uber alle die werlt wit,/ So di selige cristenheit/ Bekorunge
HeslApk 3683 vordamneten diet,/ Daz her gestillete niet/ Wen biz an Cristes gezit/ Und lange noch im sit/ An der cristenheite stuent,/ Wen
HeslApk 4133 otmutiges herzen!’/ Al der werlde leit vorsmerzen/ Nach der jungesten gezit,/ So tut Got, daz her nu quit:/ ‘Haldet mit lichtem
HeslApk 8058 gerichte/ Der stule des huses Davit.’/ Diz waz ein kumftic gezit,/ Wen daz gerichte wirdet noch,/ Und sprach iz kegenwertic doch./
HeslApk 8081 bezzer daz geswigen./ Die cronen bezeichent gesigen./ Bi den alden geziten/ War zwene solden striten/ Durch ruem einen ewic,/ Eines lorboumes
HeslApk 18663 ware Crist,/ Der der werlde gelobet ist/ In den alden geziten’,/ Und heizet sich besniten/ Den juden durch ein exempel/ Und
HeslApk 18789 also vil,/ Daz her geruchet ane zil,/ Wen bi sinen geziten/ Uber al die werlt witen,/ Swa schatzes ie wart icht
HeslApk 19001 wart,/ Wen jene sint helde von art/ Noch den alden geziten:/ Sam sint in ander siten/ Die dutsch geslachten helde,/ So
HvFreibTr 5524 einen sprunc/ sō grōz und alsō wīten,/ daz bī keinen zīten/ nieman sō wīten sprunc gesach./ Tristan gienc hin. und daz
Lanc 6, 32 geheißen Dyanen Lak. Dyana was koniginn zu Sicilien by Virgilius gezyten, der gůt auctor was. Da hielten sie die ungleubigen lut
Lanc 19, 28 wenne sie wolten. Und alles das wart geseyt by Merlins gezyten, der glichet den propheten, wann er die koniginn von Engellant
Lanc 28, 21 und ein ander da by was genant Dunsinays. By Eseuz gezyten, Patrices sunes, der byderbe was und fast resch, wart die
Lanc 222, 8 der konig Artus lang zu Karduel was; und zu den geziten das er da was gefriesch man da wenig abenture. Das
Lanc 483, 18 so uns die history saget, das von des koniges Salomonis geziten nie kein wiser furst geborn wart dann er was, noch
MarlbRh 54, 2 des dodes, den wir můsten liden/ van unses vader Adams geziden./ //Den vrölichen vriden brechtes du,/ s#;euʒ můder $’s s#;euʒen Jhesu,/
MarlbRh 96, 20 der jüden steine liden,/ als man dů plach in den geziden;/ du m#;eusts dot sin, wand n#;eiman were/ an diner unschult
Mechth 3: Reg. 11 Wie dś sele klaget, das si enkeine messe noch die gezit h#;eoret, und wie got si lobet an zehen dingen VI.
Mechth 4: 27, 57 dem cristan gel#;voben. Usser dem minsten bůche sol er sine gezit vom jare leisten śnserm herren. Der erste meister, der dis
Roth 4918 spot./ Virbutit der waldindigir got./ Alsiz was witin./ Bi rotheres gecitin./ Do ne plac sin nie man./ Iz ne moste ime an
SAlex 3277 nīde./ alle di volcwīge,/ sturme unde strīte,/ di von Darien gezīte/ al biz her sint geschīt,/ di ne glīchen dar zō
StatDtOrd 34,29 kumen tages unde nahtes zu Gotes dieneste unde zu ir gezīten, die phaffen durch daz sī singen unde lesen nāch den
StatDtOrd 35, 1 drūzehen $t pater noster sprechen unde vur iegelich der anderen gezīte siben pater noster āne die vespere, vur die sī nūne
StatDtOrd 35, 4 $t zal der pater noster sulen sī sprechen vur die gecīte unser vrowen, unde wanne der leigen brūdere genūge gelźret sint, swelcher
StatDtOrd 35, 7 urlobe des obersten mit den phaffen die tagecīt oder die gezīt von unser vrowen an den salmen unde an anderen dingen,
StatDtOrd 35,19 ewangelium liset unde die laudes singet, unde zu unser vrowen gezīten sulen stźn die gesunden unde in ir betehūseren sulen sī
StatDtOrd 73,34 hūs sint, die sulen zu der messe unde zu den gecīten, als ez wol gecimet, mit ir roclīnen dīnen. 26. Daz
StatDtOrd 117,28 capelleres. /Dā man ūze liet, dā sal der capellere die gecīt zu rehter cīt heizen lūten, nōne unde vespere sal der
StatDtOrd 117,31 oder kundet, daz die brūdere $t kumen sīn, unde andere gecīt sal der prīster aneheben nāch der gewoneheit. 64. Wie die
StatDtOrd 120,17 priester sprichet pater noster vor der metten unde vor den gecīten, sō sal man sīn an der venien, biz er sprichet:
StatDtOrd 120,30 aber daz man ez niht ensprichet noch zu den anderen gecīten des tages vor den collecten, sō enveniet man niht zu
StatDtOrd 121,12 collecten gar sal man venien unde alle wege, sō die gecīt ūz sint, sō sal man eine venie sūchen, biz ein
StatDtOrd 123,37 zu der collecten respice. An dem karvrītage, sō man die gecīt anhebet, sō sal man venien unde zu dem pater noster
StatDtOrd 125, 6 vrītages zu vesperen niht venien noch des morgens zu den gecīten. Unde sō man nūn leccien hat, sō sal man vor
Tauler 68,16 loss k#;eunlich uf mich varen, ussgenomenlich die die zů irme gezite verbunden sint, anders so ist alles gebet des mundes rehte
Tauler 68,19 alle die #;eubungen vollebroht, werg und wise, die von Adams geziten geopfert sint und noch sśllent bitz an den jungesten dag;
Tauler 155,19 welle oder wie gros oder gůt es schine, usgenomen das gezit alleine die das schuldig sint von ordenunge der heiligen kilchen;
Tauler 271,1 von ussen? ___Och, vil liben swestern, sśllent ir śwer [111r] gezit mit grosser erwirdikeit singen oder lesen und mit zů gekertem
Tauler 275,31 mit italen und mit unnśtzen gedenken und die in minem gezite und gebette, die ich solte fśr komen han mit gůten
Tauler 408,27 und ein hertze und ein sele, also in der apostolen geziten waz: alle ding worent under in gemeine. Enmaht du dis
TrSilv 17 ere/ vnde hulfe ouch der sele./ Iz wirbit in diesen geciten/ ein gewoneheit witen:/ gn#;ovge irdenkint in lvgene/ vnde uůgent die
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