Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gewern swV. (14 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 79, 21 sehent wol das ir uch alhie die leng nicht mogent gewern wiedder sie. Ich wolt es yn aber gar nöt sagen
Lanc 261, 29 und datens gar wol; sie enmochten sich aber nit lang gewern, wann ir was so vil nicht, und waren auch so
Lanc 330, 27 so lang mit großen slegen das er sich nit me gewern kunde, so sere gebrast im des atemes, so von der
Lanc 360, 6 wol schlagen’, sprach der ritter, ‘ich mag mich aber nit gewern.’ ‘Alsus enkoment ir nit von mir’, sprach myn herre Gawan,
Lanc 387, 35 kranck worden von den großen wunden, das er sich nit gewern enkunde. Yn ducht auch das Hestor @@s@stercker were und baß
Lanc 421, 4 kneht; und solt sich úmmer kein knecht wiedder ein ritter gewern, so wolt ich das ich mich gewert hett.’ ‘War reit
Lanc 460, 16 das lant kam, es was so naß das es sich gewern nit enkunde und floh was es úmmer fliehen mocht. Sie
Lanc 625, 25 kurczer wil mit großen slegen, das er sich nit sere gewern mocht; und Lancelot beßert sich úmmer me und me, des
Lanc 639, 6 ‘Ja es vil wol’, sprach er, ‘diß ysen mag mirs gewern nicht, dwil es uch lieb ist.’ ‘So laßt mich ee
Mühlh 141, 12 iz umi zu rechti nichein ſien erbi virſpreche in=mac noch giweri^. He ſal iz abir alir eriſt din rechtin erbin bieti^. In=woldin
NibB 678,3 vil wol versüenet, $s swaz ich dir hân getân./ ich gewer mich nimmer mêre $s der edelen minne dîn./ ich hân
Ottok 76722 umbe ziehen in den gazzen/ und daz daz niemen torst gewern./ nû müez in got behern/ aller guoten dinge,/ den man
RvEWchr 1716 zwivalte wer mit kreftin schin:/ des kan sich nieman im gewern:/ uf erde, in wazzern und inmern/ mag ez beidú tag
Wh 365,19 dar unde,/ wer getorste und kunde/ lîp und êre aldâ gewern/ und ûf sîn selbes verh gezern,/ nu hœret waz Rennewart
Seite drucken