Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gevröuwen swV. (23 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 69, 16 wir sehen an mangen dingen. daz aht ist, daz ez gefrewet oder frô macht, als wir sehen in der kelten winters
BdN 70, 11 ist, daz der hailig gaist die traurigen herzen trœst, und gefrewet die armen waisen in dirr werlt. dâ von spricht diu
BdN 176, 6 klainer vogel und ist nâhent der lerchen geleich. der vogel gefräut all die in hœrent mit seinem süezen gesang. wenne man
Gen 893 Ysaac scol er heizzen, $s al die werlt scol er gevrouwen.’/ / /Sara wart swanger, $s des wunderôt manech wîb ander./
Gen 2274 nû bin ich âne chint!/ nû scol ich mich lutzel gefrouwen $s ê ich iuh alle muoz beskouwen.’/ Weinent er chuste
Iw 5501 mîns lebens und mîns rehten namen:/ ich wil mich niemer gevreun./ ich heize der rîter mittem leun:/ und swer iu vür
KLD:UvL 13: 3, 6 wenne kumt mir fröiden schîn?/ wenne wil du, sælic frouwe, gefröin daz sende herze mîn?/ //Obe ich niht geniezen kan/ dîner
KvHeimHinv 251 dir bereiten/ und uns her vil lange/ gegen dînem antvange/ gevreuwet und bereitet hân./ dâ solt dû chüniginne stân/ in dem
Mechth 7: 19, 40 si, liebú vr#;vowe, von mir, das si sich niemer me gevr#;eowen an mir und ich iemer stete #.[an dinem dienste si#.].
Mechth 7: 48, 4 alles, das da inne ist, das enmag mich getr#;eosten noch gevr#;eowen ane pine. Da inne han ich ein hus, das heisset
Parz 153,8 iwer êrste rede mir dröut,/ ich wæne irs wênic iuch gevröut."/ sîn brât wart gâlûnet,/ mit slegen vil gerûnet/ dem witzehaften
Parz 253,19 hœrt mêr Sigûnen triwe sagn./ ___diu sprach "sol mich iht gevröun,/ daz tuot ein dinc, ob in sîn töun/ læzet, den
Rol 2158 dem wir alle unser ere můgin haben?/ uon Genelun einem/ geurouwint sich alle heiden./ uolge unserm rate/ unde besente in uile
SAlex 4965 was bitter,/ daz wart dô sûze unde gût./ des wart gefrowet unse mût./ dô slûge wir unse gezelt/ bî dem wâge
SAlex 6372 gâbe,/ golt âne wâge/ unde einen halsperg gût./ des wart gefrowet mîn mût,/ wander was maniger marke wert./ den ne mohte
Seuse 276,4 diner gegenwúrtikeit? War ist alles daz komen, daz herz ie gefr#;eowen mochte? Owe, angest und bitterkeit und herzleid! Es ist doch
Seuse 433,11 ane die sú alles, daz disú welt hat, nút hertzklich gefr#;eowen noch getr#;eosten mag? Ach, minú lieben kint, sendent unser ellenden
SM:UvS 7: 1, 5 seit./ Refr.: Swer sich so wunneclicher wunne wol für wâr gevreuwen mac,/ der hât die naht niht angest, wan daz in
Spec 68, 10 ich iu den trôſtâre, der iweriv herzi nach miner hinevêrte gefr#;vo vnde getrôſte. Suſgetane redi reite unſer herri mit ſinen iungirn
StrKD 161, 143 engelten/ und verhenget der schande,/ daz si sine viande/ zeiungist gefrout an im./ als gern als ich vernim,/ daz in vil
Teichn 718,15 alſo iſt im mer noch myn/ umb ain frawen alſo gefrawet/ da ain biderb man auffpawet/ aller ſeiner ſynn gepott,/ das
Tr 16375 durch mich ze triure hât gegeben?/ wes mac ich mich gevröun âne in,/ des triure unde des vröude ich bin?/ war
Wh 59, 4 gersten und lindez heu,/ daz ich dich dâ bî wol gevreu,/ ob wir wider ze Orangis komen,/ hânt mirz die heiden
Seite drucken