Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gevriunden swV. (10 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

HeslApk 1005 Des ubelen willen bewar,/ Und sich der heilige geist dar/ Gevrunde zu den sinnen/ Und sie der waren minnen/ Entprinne mit
HeslApk 1750 des starken/ [14#’r#’b] Gotes uns han gekundet/ Und in uns gevrundet/ Von siner vorhencnisse/ Den niemant wesende wisse;/ Wen sin schin
HeslApk 13022 tuent)/ Und dem menschen vorkundete/ Daz sich Got zu im gevrundete/ Von siner ewigen wone,/ Daz Maria nicht da vone/ Irschreke
MF:Mor 11a: 1, 7 ir wôl künden./ mohte ich mich mit rede zuo ir gevründen,/ sô wurde wunders vil von mir geseit./ /Sî ensol niht
MF:Mor 11b: 1, 7 mit gelâze ir künden/ unde mich mit rede zuo ir gevründen,/ sô wurde ir wunder vil von mir geseit./ /Mîner ougen
MF:Reinm 10: 2, 3 durch sîne boese unstaete râtet, daz ich var/ und mir gevriunde ein ander wîp,/ sô wil iedoch daz herze níend%\er wan
Mügeln 173,10 tigel gift der sünde/ und uns in minne glüte dir gefründe,/ e uns des todes ünde/ verslinde und des jamers flut./
Mügeln 321,11 ünde./ du marner des gelouben unde schute,/ got vater uns gefründe./ din opher reine bricht sins zornes rute./ du bist der
RvEWh 3966 leren wol/ Wie er frúnde eren sol./ Vruntlich wibes minne/ Gefrundent mannes sinne/ Wiplicher minne;/ Maniche sinne/ Túret an lieplicher kraft/
Seuse 409,20 und lůgent, obe ir úch uf ertrich ie so hoch gefrúndeten? Man liset, do der kneht, der Isaac umb ein frowe
Seite drucken