Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gevaterlich Adj. (3 Belege) MWB   Lexer  

StrKD 63, 25 #.,gevater min,/ den zorn la durch got sin/ und durch gevæterliche triwe!/ ich gib dir ane riwe/ daz gut, daz ich
StrKD 145, 312 mac niht ane wip sin./ nu machet aber niwe/ di gevaterlichen triwe/ und helfet mir, daz ich iwer chunst/ und iwer
StrKD 145, 314 triwe/ und helfet mir, daz ich iwer chunst/ und iwer gevaterlichen gunst/ dar an geniezzen muze!/ diu mære sint so suze,/
Seite drucken