Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

getwingen stV. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Gen 429 sint $s die den tiufel uberwintent./ /Sô in der glust gedwinget $s daz er sînen magtuom zebrichet/ unt er denne verstât
Iw 4143 ist gar der sælden slac,/ swer sînem zorne niene mac/ getwingen, ern überspreche sich./ leider alsô tet ich mich./ ich hân
Kchr 9728 hân ich dehain rede hie erhaben/ der ich niene mach getwingen,/ sô sceide ich ubel hinnen./ ich urchundez ûf die wîssagen,/
Kchr 12135 er dich alles mit guote,/ ob dû dînem muote/ woltes getwingen/ unt liezest mich in pringen/ aines âbendes sô spâte/ zu
Parz 587,8 maneger hât von minnen sanc,/ den nie diu minne alsô getwanc./ ich möhte nu wol stille dagen:/ ez solten minnære klagen,/
Spec 67, 10 uil ſalichlichin deme cruce, ob ir iwern můt gecrûcit unde gedwingit uon boſheit, uon allir ſlahte unrehte. Der volgit #;voch vil
Seite drucken