Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

getwenge stN. (5 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Gen 436 dâ chiuset./ /Och nestêt ez porlenge $s ê des glustes gedwenge/ in aver ane gât $s daz er alsame tuot./ /
Gen 1857 niweht innam/ / mit unrehteme gedinge $s noh mit neheinem gedwenge,/ newâr sîn reht dienest. $s jouch daz dûhte in daz
Herb 7753 vnd also lange,/ Daz er vor gedrange/ Vn2de vor inme getwenge/ Beherte1n die lenge/ Noch mochte noch en=kvnde./ Des gwan er
HeslApk 22928 crefte rant/ Hohe, tuefe, breite, lenge/ Bliben gar in min getwenge,/ Hoffart, herschaft, gewalt und sterke/ Treten nicht uz min gemerke./
Vät 12893 er getranc,/ So manigen tac leit er getwanc/ Von durstes getwenge,/ Daz er des tages lenge/ Nimmer getranc joch wazzer tran./
Seite drucken