Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

getrûren swV. (7 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ  

KLD:UvL 24: 6, 6 muot./ vinde ich die, sô vinde ich êre./ sô $s getrûre ich nimmer mêre:/ nimmer wirde ich mêre unfrô./ Got füege
KLD:UvL 57: 1, 3 von daz mir wünschen tuot sô wol./ des wil ich getrûren nimmer./ mich tuot wünschen ofte fröiden vol./ dâ von wil
MF:Mor 35: 10 sîn?/ ob ir rôter munt/ tuot mir vröide kunt,/ sô getrûr ich niemer mê./ ez ist quît, was mir wê./
MF:Reinm 6a: 2, 4 ich ein anderz klagen:/ ich ges%/ach ein wîp nâch mir getrûren nie./ Swie lange ich was, sô tet si doch daz
MF:Reinm 6b: 3, 4 ich ein ander klagen:/ ich gesach ein wîp nâch mir getrûren nie./ Swie lange ich w%/as, dóch tet sî daz ie./
MF:Reinm 16: 1, 9 hêrre Liutpolt in der erde lît,/ den ich nie tac getrûren sach?/ ez hât diu welt an ime verlorn,/ *daz ir
MF:Reinm 58: 4, 4 daz noch réhte wol geschehen mac,/ mich gesaehe niemer/ man getrûren einen tac./ Noch hoffe ich, ez werde wâr;/ wande ich
Seite drucken