Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

geswimmen stV. (3 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Roth 4558 in daz wazzir./ Dar du in̄ dine gadin./ Ne mugin gesuimmin noch gewadin./ Von du mach du wol uerstan./ Daz ne chein
SHort 4427 da inne ich kan, dar us ich mag/ gewatten noch geswimmen/ noch úber daz stat uf climmen,/ dez ich vil nach
Wh 435,15 sîner verte niht verzagt/ und ungeschütet nâch jagt,/ swenn er geswimmet durh den wâc./ dennoch manec koberunge lac/ an der rîterschaft
Seite drucken