Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gestrëben swV. (4 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Herb 8322 getan,/ Daz er sie hette wider gegebe1n./ Er mochte vbel gestrebe1n/ Wider sie alle gemeine./ Ouch was daz niht cleine,/ Daz
Minneb 4690 Ir zu eygen han ergeben/ Und daz ich wider sie gestreben/ Niht kan noch mag noch sol noch wil/ Und daz
UvZLanz 4337 herze mir an iuch geriet:/ dâ wider kan ich niht gestreben./ die wîle ich imer mac geleben,/ sô muoʒ ich iuch
Vät 22036 im, der daz selbe leben/ Untz an sine ende mac gestreben!/ Sine beitet drum schone/ Zu himele eine riche crone.’/ //#s+Gehorsam
Seite drucken