Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gesparn swV. (7 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Herb 5214 en=mac./ Hute si min lester tac,/ Ob ich ez lenger gespern./ Swer miner eren nv gere,/ Der folge mir mit eren."/
HvNstAp 13551 pete und mein ger./ Ich laß euch nicht, mag ichs gesparen,/ Gerne mit meynem willen faren.’/ Er sprach ’es soll dein
KLD:UvL 15: 2, 9 spottes mich bewarn:/ daz herze mîn $s kan senen niht gesparn./ ûf ir genâde sol daz nû mîn leben sîn./ //Ir
Roth 618 nu moze er gevinnim gothis haz/ der sin immer icht gespare./ swilichin enden er gevare./ Viere boten er do sande./ uil
Wernh A 1962 daz er můste z#;ov in varen,/ noch mohte sein niht gesparen./ An dem andern morgen/ hůb er sich ovz mit sorgen/
Wh 179,10 ir müezet gein den vîenden varen,/ und geturret nimmer daz gesparen./ wer solt iuwer man sîn?/ diu marke und ander lêhen
Wh 410,10 der mit rotte kom gevarn,/ wie der ander kunde niht gesparn/ weder ors noch den man,/ und wer dâ hôhen prîs
Seite drucken