Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gesorgen swV. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Eckh 5:186, 8 gât, wan si enversûmet kein guot. Gehôrsame bedarf niemer niht gesorgen, ir engebrichet ouch keines guotes. Swâ der mensche in gehôrsame
KLD:UvL 51: 5, 4 swâ ein wîp sich an den lât,/ der lîp darf gesorgen nimmer vil./ erst ir êren frô: daz weiz ich wol./
MF:Reinm 45: 1, 3 ich trûre ein teil ze sêre./ der mich sô vil gesorgen siht,/ ich vürhte, er mirz verkêre/ Übel und anders danne
MF:Reinm 54: 3, 3 stât mir wol,/ sît ich unverdorben bin./ swaz ich noch gesorgen sol,/ des kum ich mit vröiden hin./ Wer hât liep
Parz 118,14 am rivier/ twuog er sich alle morgen./ erne kunde niht gesorgen,/ ez enwære ob im der vogelsanc,/ die süeze in sîn
RvEBarl 4137 mit vriuntlîchem sinne/ alsam sich selben minne./ //Dû solt niemer gesorgen/ gên dem andern morgen,/ waz dû danne sülest ezzen:/ got
Tr 12701 Brangæne wiste,/ enwære si danne eine,/ sô dörftes iemer cleine/ gesorgen umbe ir êre./ si sorgete sêre/ und vorhte harte starke,/
Seite drucken