Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gesinnen stV. (5 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

KLD:UvL 6: 1,10 ringen/ mit trûren sô/ daz ich nimmer mêre/ ze fröiden gesinne./ si hât des lützel êre,/ stêt mîn herze unhô./ //Schœne
Lanc 190, 7 embútet im, ob er ummer keyner fruntschafft zu ir wolle gesinnen oder zu keynem man von ir gesellschafft, $t das er
MarlbRh 68, 38 ich dich bit allen sinnen/ darümb, dat ich der vröud gesinnen,/ d#;ei allen minnern gemeine is./ nu wis mir, dat du
SAlex 2300 sînen mannen./ des landes er vil gwan./ Chorinthia sînes frides gesan/ und crônten in an der stunt/ und gâben ime funfzic
UvZLanz 517 immer gerne./ mir entouc niht zenberne/ swes ir an mich gesinnent./ durch die vrouwen die ir minnent/ so ensult ir mich
Seite drucken