Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gesin stM. (20 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

AvaLJ 13, 2 do neliez in niemen in: $s got gab im den gesin/ daz er den esel zeiner chrippe treip, $s diu here
Kchr 2651 hende,/ sô dûhtez mih selbe missewende./ ih enhân gesunt noh gesin:/ ih pin ein lamiu durftigîn./ gebuozest dû mir dehaine mîn
Kchr 8181 si niender gewenden,/ si habent vuoze âne ganch,/ si nehabent gesin noch gedanch,/ si sint gar unraine./ ich pit iuch algemaine:/
Lanc 133, 1 und wundert yn sere wie die frauw so schön mocht gesyn. Yn ducht, wie sin frau von dem Lack und alle
Lanc 137, 24 stolczen herczen, des mich duncket, das das fast kům mag gesyn, ir sint von fast hohem geschlecht. Uwer groß hercze det
Lanc 148, 16 ‘Vil lieber frunt’, sprach myn herre Key, ‘des mag nit gesyn, dwil ich darumb herre bin komen.’ ‘Weiß got, so ist
Lanc 248, 31 one arczenye, ich mag nit glauben das keyn arczet mög gesyn on arczenye.’ ‘So ich dich me besehen’, sprach der gut
Lanc 259, 34 der myn.’ ‘Saget uwern willen, frau!’ sprach er, ‘mag es gesin, ich sol uwern willen fast gern thun.’ ‘Große gnad!’ sprach
Lanc 283, 15 gebreche; ich gelob uch, das es so groß nit mag gesin, ich wil uch darzu raten und helffen das sin uch
Lanc 335, 24 eim thorney. Nu mag ich auch so lang hie nicht gesin, wann ich groß ding understanden han.’ ‘So helff mir gott,
Lanc 335, 30 morn frú in gottes namen, wann ich nicht lenger hie gesin mag mit fůgen.’ //Myn herre Gawan hieß den knappen alle
Lanc 411, 15 sagen.’ Myn herre Gawan gedacht manige wise wer die jungfrau gesin möcht. Mit dem waren sie wiedder in das pavilun komen,
Lanc 509, 27 es uch, und haltet ir myn lant!’ ‘Des enmag nit gesin’, sprach Lancelot, ‘das ich kein lant hab, ich hab es
Lanc 511, 35 er so groß ritterschafft gethun möge oder so gut ritter gesin vor ander ritter; ich bin wol als groß und als
Lanc 533, 3 gottes truwen und zu uwer; es mag nu anders nit gesin, sie muß myn lant rumen. Darumb bevilhe ich uch das
Lanc 596, 11 sagten die mere, des sich manig man wundert was das gesin mocht. Der konig selb wart ußermaßen $t zornig, und die
Lanc 627, 25 und musten im geselschafft thun. Er sprach, des mocht nit gesin, das kein ritter mit im ritte dann sin zwen gesellen
Lanc 638, 28 das er ir alda nit gesagen mocht. ‘Mag es ummer gesin!’ sprach sie, ‘es ist mir ußermaßen lieb. Nu geen wir
VEzzo 53 ime sinen atem,/ daz wir ime den behilten,/ unte sinen gesin,/ daz wir ime imer wuocherente sin./ //Warer got, ich lobe
VMos 33, 3 inbizen. Do ſprah div meiſterinne. min trehtin gab ir den geſin. frowe welt ir des ruchen. daz ir der iudinnen eine
Seite drucken