Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

geschulden swV. (4 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ  

Rol 1678 schoene./ nu můze û got lone/ unde ich iemir gerne gesculde:/ disu truwe ist uber gulde/ aller werlte ere,/ daz ir durch
Tr 514 in/ und enwart nie gast geminnet baz./ ouch kunder wol geschulden daz:/ der tugenthafte Riwalîn/ der was und kunde wol gesîn/
Tr 1014 an/ noch engetruoc nie nieman haz:/ wâ mite mag ich geschulden daz,/ daz mir von ieman leit geschehe,/ den ich mit
Wh 131, 9 alsô:/ ‘des ir gert, des bin ich vrô,/ und solz geschulden swenne ich mac,/ sît mîn niemen vor dem künege pflac,/
Seite drucken