Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

geruofe stN. (31 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Daniel 7488 do trat/ Waz ie der man da schufe;/ Bekant ane gerufe/ Wart under en die sachen./ Entzwischen sie do machen/ Begunden
HvFreibTr 2878 guot,/ sô mache wir ein gewuofe,/ einen schal und ein geruofe/ und rumpeln under einander gar,/ sô loufe ieglîcher dar/ zu
Lanc 59, 8 winde flohen in eyn kammern und waren erfert von dem gerúff das die lút machten $t und von dem geleuff das
Lanc 64, 5 fuß. Da sie vor den pallast kamen, da wart groß gerúff $t in dem here, und Claudas fragt was des geruffes
Lanc 64, 6 gerúff $t in dem here, und Claudas fragt was des geruffes were. Da saget man im das alle die ritter vom
Lanc 76, 3 die off den helmen zurschlagen wurden. Da wart so groß gerúff das berg und tal alles wiedder schal. Claudas hielt die
Lanc 81, 28 blut floß sere uß der wunden. Da wart ein michel gerúf in dem thurne. Der herre von Sant Cyrren ergreiff den
Lanc 102, 3 dann er wúst wie im geschehen were. Da wart des gerúff beydenthalben groß, und Lambegus kerte wiedder zu Claudas und wond
Lanc 174, 17 mit einander in dem fuer gebraten. Da wart zuhant groß gerúffe, und kamen zuhant zugelauffen und wolten mit exten und mit
Lanc 185, 14 gesellen, die er númmer me wonde gesehen. Da er das gerúff hort, er sant bald fur die porte, $p das man
Lanc 209, 10 und ging erm nah. Er lustert sere und hort groß gerúf, er umbsah sich und sah wol zwenczig ritter die im
Lanc 212, 28 ein thúr und det sie off, da hort er groß gerúff allumb yn. Doch ging er furter, und ducht yn wie
Lanc 213, 5 ein pfucz, die schmackt sere bößlich, daruß kam alles das geruff das er da vor gehort hett. Der pfucz was sieben
Lanc 213, 29 súl; da sah er den schryn und hort so groß gerúff das die sul alle bibent. Er segent sich und entschloß
Lanc 240, 29 sie im in guter wil kum geluterten. Er hort groß geruff umb yn und sah wo der konig kam fur geritten
Lanc 376, 4 begund aber hauwen. Da hort er ob im ein groß geruf und sah offwert wo man ein schoßpfort nyder ließ. Da
Lanc 378, 34 nit das er icht schwern wolt. Da horten wir groß gerúff hie nyden by der brúcken, und waren unser fynde komen
Lanc 380, 12 syner byderbkeit. Des morgens stunt er fru off, und das geruff wart aber groß uber all die statt das die fynd
Lanc 394, 17 yglicher eine!’ Uber ein klein wil darnach horten sie ein gerúf wol als hundert man zumal rufften. ‘Herre Segremors’, sprach Hestor,
Lanc 394, 21 myn herre Ywan. ‘So wil ich farn sehen wo das gerúf sy’, sprach Hestor. //Sie schieden sich da, und ieglicher nam
Lanc 394, 23 und Hestor reit darwert da yn ducht das er das gerúff hett gehört, und reit biß er czwerhes bynah durch den
Lanc 394, 24 czwerhes bynah durch den walt kam. Nochda hort er das geruff vor im, und ducht yn wie er nahe dar het.
Lanc 432, 18 großen pforten, die allweg offen stunt. Da hort Segremors groß gerúf in der burg, und hetten sich wol hundert man bereit,
Lanc 468, 14 und stunt off, so sie behendiclichst mocht, da sie das geruff hort under dem here. Sie ging zun fenstern und sah
Lanc 472, 16 mit vehten und werte sich ußermaßen sere. Da wart das gerúff groß, und der strit hub sich an maniger stat groß
Lanc 472, 18 was mit der konigin in ir kamer und horte das gerúff. Er lieff zu eim fenster und sah den stritt. Sere
Lanc 514, 3 und band im die wunden zu. Da wart ein groß gerúff das Lancelot geqwetscht were uff jener wiesen. Und Galahottes ritter
Lanc 607, 20 begund ein wenig biedemen; darnach $t wart ein so groß gerúf das mans ůber ein mil horen mocht, und ein so
Lanc 610, 26 er ir nicht enfand, er lieff darwert da er das gerúff hort, und sah wo ein ritter die jungfrau uff ein
Lanc 628, 7 kunden komen. Die zehen ritter bestunden sie vor, und das gerúff wart so groß das sin wirt hort, der im nach
Vät 16612 gezam./ Den vragete er was er schufe. / Mit grozem gerufe/ Berumete er sich unde sprach:/ #.Ein brutlouft man sach/ Dort
Seite drucken