Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gerinnen stV. (5 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 127, 25 der gaiz milch ist gar süez, aber zehant und si gerint, sô ist si gar lasterpær. gaizmilch ist der pesten nâtûr
BdN 359, 35 ainen tropfen und tuo in in ain gaizein milch, sô gerinn si zehant und der balsemtropf vall ze podem. aber ez
BdN 360, 22 hât die art, wenn man milch dar auf träuft, sô gerinnt si zehant; wenn man aber in auf wazzer geuzt, sô
EnikWchr 8528 er geriet./ er gedâht: wie sol ein wazzer rein/ immer gerinnen ûz einem stein,/ den nimmer dhein man/ mit dheinem wâfen
VMos 13, 23 allev irtrunchen. ub ich kint gewinne. dev werlt uone mir gerinne. daʒ du ſie irtrencheſt. mit deme wage al uirſencheſt. do
Seite drucken