Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

genüegic Adj. (7 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

EvAug 132,1 in. leidiget niemant. noch ir entvet niemant gewalte. vnd sült genüegick sein in ivrm solde. Aber ein waenvnge was in dem
EvBerl 29,14 her czu ym selbir unde sprach: Wy vil knechte syn gnugek brotes in mynes vater huse, sundir ich vorterbe hy von
JvFrst 7363 grôzen bûze/ di juden wurden sûze/ an irem mûte und gnûgic/ und lîzen Jesum ûz dem stric/ ledic von den nôten,/
JvFrst 10909 tât/ nicht ganz mir zû helfe stât/ und ouch nicht genûgic ist;/ swaz mir lôns dar an enbrist/ daz wil ich
Mechth 6: 2, 44 mit heimlicher wollust. Darumbe als er isset, so sol er gen#;eugig sin und milte; so er sclafet, so sol er gezogen
Mechth 6: 12, 5 leistest, so soltu vlissig sin./ So du issest, so soltu gn#;eugig sin./ So du sclafest, so soltu gezogen sin./ So du
Mechth 7: 36, 34 Alle, die iht von ir gerent, die s#;eollent gezogen und gen#;eugig wesen iemer ane clage. So vlússet in ir herze die
Seite drucken